Tips voor AVB

Ls789

Die hard MF'er
4 mei 2010
588
0
Hallo Mf'ers !

Morgen is het dan zover, ik moet afrijden voor mijn ABV examen. Misschien een stomme en veelgestelde vraag, maar hebben jullie nog tips :D?

De groeten !
 
Hallo Mf'ers !

Morgen is het dan zover, ik moet afrijden voor mijn ABV examen. Misschien een stomme en veelgestelde vraag, maar hebben jullie nog tips :D?

De groeten !

Niet druk maken en doen wat je geleerd is! als je instructeur je het examen laat doen betekent dat dat je er klaar voor bent! dus gewoon doen wat je normaal ook doet! ;)

dan stelt het niks voor!!

heel veel suc6!! *D

en we horen het morgen wel he??

ciao!
 
Niet verbaasd opkijken als de examinator na 10minuten al de woorden 'gefeliciteerd, je bent geslaagd' uit zijn mond laat komen.

AVB stelt niets voor. Doe wat je geleerd hebt.
 
whaha die wheelie zal ik maar niet doen ;) enige kut oefening is die vertragings oefening.. die lukt 8 van de 10 keer.. ook sommige rem oefeningen gaan af en toe goed en af en toe fout. Hopelijk zijn ze daar niet al te streng in :P
 
huh moet je niet alle oefeningen uitvoeren dan?
 
Niet verbaasd opkijken als de examinator na 10minuten al de woorden 'gefeliciteerd, je bent geslaagd' uit zijn mond laat komen.

AVB stelt niets voor. Doe wat je geleerd hebt.

:^

ik had hem in 7 minuten :P

mocht ook de laatste 4 in 1 keer achter elkaar door doen!

oftewel stelt idd niks voor!
 
huh moet je niet alle oefeningen uitvoeren dan?

nee er worden er 7 van de 12 uitgekozen, volgens mij kan er 1 naast zitten

uit elke categorie 1 of 2
en je mag ze allemaal 1 keer fout doen!

en je mag er 2 helemaal verprutsen als ze maar niet in dezelfde categorie vallen ;)

edit: heb het ff nagezocht.. maar het klopt idd wat ik schreef hierboven.
 
Laatst bewerkt:
dus als ik het goed begrijp mag ik ze allemaal 2x proberen xD? 1x fout en 1x goed en je mag er dus 2 ook beide fout doen
 
Bij mij na 1 oefeningetje zegt ie rij maar daar heen dat doen, liep die niet eens mee om te kijken maar vond het vanaf 300 meter wel oke. Toen mocht ik eerst nog paar dingetjes doen maar ging ie niet meer kijken, en mocht ik van de trap af rijden naar zijn kantoorjte wat nog het meest bijzondere manouvre was. Dus no worrys niet bang zijn
 
Bij mij na 1 oefeningetje zegt ie rij maar daar heen dat doen, liep die niet eens mee om te kijken maar vond het vanaf 300 meter wel oke. Toen mocht ik eerst nog paar dingetjes doen maar ging ie niet meer kijken, en mocht ik van de trap af rijden naar zijn kantoorjte wat nog het meest bijzondere manouvre was. Dus no worrys niet bang zijn

_O-
 
vandaar dat dit examen ook maar 62 euro kost :P volgens mijn instructeur moest het ook wel lukken maar hij heeft nooit gezegd over 2x proberen :P
 
ik heb hem een 1,5 maand terug gehad, je krijgt van tevoren precies te horen, van de examinator, wat er gaat gebeuren en hoe vaak je welk onderdeel kunt/mag doen. Als dat al niet is gedaan door de instructeur.
Ik heb hem gehaald ondanks de langzame slalom die niet "trekkend" genoeg was.

Gewoon lekker doen wat je geleerd hebt en het gaat vast goed anders laten ze je niet op. (is niet goed voor hun slagingscijfertjes ;) )

Zo niet, noujah dan doe je hem over wel ff vervelend maar niet het einde van de wereld.

Ik was trouwens hartstikke zenuwachtig van tevoren hoor, dat je niet denkt dat ik mr cool ben :+ .

Tip: vertrouw je eigen kunnen en pak nog wat uurtjes slaap :z :] :z

en natuurlijk SUCCES *O*
 
ja ik kijk nog ff friends en ga dan ook pitten ;) heb me examen pas om 13:20 dus kan wel beetje uitslapen haha jullie horen het morgen , hooii
 
Terug
Bovenaan Onderaan