Én een donkere plek in de broek zekers?
mmmmmmmmm bijna ja....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Én een donkere plek in de broek zekers?
Ik kan heb het ook nooit geprobeerd maar volgens mij is het iets als:
- met je linkerbil op de buddy zitten
- rechterknie naar buiten
- druk op je linkerstepje houden
- vast nog meer maar dat weet ik niet
Zoiets
Die geen kneedown kunnen maken hebben angst en die moet overwonnen worden...
Die geen kneedown kunnen maken hebben angst en die moet overwonnen worden....beetje hangen....poot uitsteken.......contact zoeken met het asfalt....en dan contact.....de vrees is verdwenen ......heb ik 18 jaar geleden ook gedaan gaat nu eindelijk wat beter...
Dus daemon je hebt voor elkaar bgrijp ik.
Tips voor kneedownen?
ik rijd (nog) op een getunede Aprilia RS50,
maar een kneedown maken is toch niet zo moeilijk?
Het gaat erom dat je snelheid houd, de motor plat gooit, gewoon steeds platter tot je de banden voelt glijden. (Op mn Aprilia lukt dat iig nog -> klote banden)
Platter zou ik niet proberen op dat moment.
(Krijg je AU van ) Nu gewoon wat verder naast de motor hangen, knie naar buiten, en je knie kust het tarmac.
Veel succes mensen die et nog willen proberen!!
Op zaterdag 23 maart 2002 21:34 schreef R1 beest het volgende:
Die geen kneedown kunnen maken hebben angst en die moet overwonnen worden....beetje hangen....poot uitsteken.......contact zoeken met het asfalt....en dan contact.....de vrees is verdwenen ......heb ik 18 jaar geleden ook gedaan gaat nu eindelijk wat beter...
Tsja tis voor iedereen verschillend en het gaat inderdaad alleen om vertrouwen. Komt vanzelf, rustig opbouwen.
Gewoon plezier hebben in het rijden
Op zondag 24 maart 2002 13:47 schreef Daemon het volgende:
Maar ik heb nog mijn achter voelen glijden doordat de grip op was door de hoek van schuinhangen en snelheid... Dat is ook zoiets. Lijkt me eng, ik heb geen idee wat je dan voelt, of dat je direct op je smoel ligt. Wel gevoeld op tramrails, met terugschakelen en accelereren, en ik moet zeggen dat het dan 100% meevalt.
Net als met wielspin, ga een keer van de weg af en rijdt een zandweg in (zoek er wel eentje uit waar het zand goed aangereden is). Zet het gas erop en voel wanneer de band begint te spinnen. ff oefenen en je kunt met gemak strepen van een metertje of 10 neerleggen. Als je dan een keer met achterwiel op een natte wegmarkering terecht komt, ben je daar ook niet meer van onder de indruk.
Merk toch wel verschil tussen slippen in bochten en rechtuit slippen...Net als met wielspin, ga een keer van de weg af en rijdt een zandweg in (zoek er wel eentje uit waar het zand goed aangereden is). Zet het gas erop en voel wanneer de band begint te spinnen. ff oefenen en je kunt met gemak strepen van een metertje of 10 neerleggen. Als je dan een keer met achterwiel op een natte wegmarkering terecht komt, ben je daar ook niet meer van onder de indruk.