tips voor motorrijles

click

Rookie
31 jul 2006
6
0
eindhoven
ik ben druk opzoek naar een motorrijschool in de buurt van eindhoven, maar weet niet zo goed waar ik op moet letten. ik ben in ieder geval ouder dan 23 en heb totaal geen ervaring, daarom is een proefles natuurlijk ook geen slecht idee. Heeft er iemand nog tips of aandachtspuntjes?? Of weet je toevallig een goeie rijschool?
 
Heb ik in '92 gedaan bij vd Weijden. Een proefles en meteen verkocht. Ik had ook geen ervaring met brommertjes of wat dan ook. Ik kan het je aanraden om te gaan motorrijden. En ook de rijschool kan ik je aanraden, John gaf mij toen les en geeft nog steeds les, maar nu onder eigen naam.

Succes en veel :] plezier
 
Ik heb bij Dekker/Meurs gelest in Eindhoven. Beviel best goed, leuke mensen enzo..
Je -moet-(=verstandig) wel zelf optijd aangeven wanneer je op examen wilt, en je lessen bijhouden. Kort gezegt: de brutale mens heeft de halve wereld > Anders had ik pas over een aantal weken op examen gemoeten en nu tour ik al lekker rond *O* *O*

Succes met zoeken, en lessen natuurlijk! :]

Lotte
 
he thanx allemaal voor de snelle reacties, kan ik weer even vooruit. altijd lastig keuzes maken. :?

thanx thanx thanx
 
Ik heb gelest bij rijschool roy. Het hoofdkantoor zit in in Veldhoven en de motorrijschool in steensel. Ik had het daar wel naar me zin. Enthousiaste instructeurs die motorrijden ook echt als hobby hebben. Ik heb nog steeds contact met ze.

Misschien een idee als je bereid bent om iets verder dan eindhoven te zoeken.
 
Ik heb bij Dekker/Meurs gelest in Eindhoven. Beviel best goed, leuke mensen enzo..
Je -moet-(=verstandig) wel zelf optijd aangeven wanneer je op examen wilt, en je lessen bijhouden. Kort gezegt: de brutale mens heeft de halve wereld > Anders had ik pas over een aantal weken op examen gemoeten en nu tour ik al lekker rond *O* *O*

Succes met zoeken, en lessen natuurlijk! :]

Lotte


klinkt als een leuke meid :9~ :+
 
Op de website van het CBR kun je ook de slagingspercentages bekijken van alle rijscholen.

edit:
Overigens heb ik bij rijschool robert (dekkers) gereden. Alles in 1 keer gehaald. En robert was gewoon een relaxte gast. Keuze voor hem was makkelijk omdat hij niet duur was en omdat het 2 straten verderop van mij was. Dus ik kon er altijd naartoe lopen.
 
Ik heb goede ervaring met de ANWB rijopleiding, intake les (kost geloof ik 65 euro) en dan weet je gelijk wat je lessenpakket kost inc 2 examens.

Ik ben in 1 keer geslaagd :Y

Zit vast wel een ANWB rijschool in Eindhoven.
 
Ik heb gelest en in 1 keer mijn rijbewijs gehaald bij rijschool Huizing. Hun slagingspercentage bij eerste rijexamen is heel hoog. Willy is de instructeur waar ik meestal les van had en hij is TOP. 8-) *O*
 
ik ben druk opzoek naar een motorrijschool in de buurt van eindhoven, maar weet niet zo goed waar ik op moet letten. ik ben in ieder geval ouder dan 23 en heb totaal geen ervaring, daarom is een proefles natuurlijk ook geen slecht idee. Heeft er iemand nog tips of aandachtspuntjes?? Of weet je toevallig een goeie rijschool?
Schaf sowieso je eigen helm en handschoenen. Niets is viezer dan voorgezwete dingen van de rijschool :r
 
klinkt als een leuke meid :9~ :+

dank je. Denk ik... :?

weer even on-topic: Dekker-Meurs in Eindhoven heeft geloof ik ook wel een hoog slagingspercentage..
ik heb in ieder geval ook alles in 1 keer gehaald, weer een procentje bij dat percentage van ze dus :+

Heb a.s. zondag trouwens nog een slipcursus van ze tegoed :] *O* *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan