tips voor reinigen carburateur?

samsam

Rookie
5 okt 2004
5
0
koekange
mijn moter is in ieder geval 2 jaar geschorst geweest en dit heeft zijn sporen na gelaten. hij loopt pas bij 6000 toeren op 4 poten daarvoor op 3, ook stationair loopt er 1 cilinder niet mee. vonkjes krijgt hij en benzine niet. ik ga nu weer mijn carburateur schoon maken maar nu een keer aan de hand van tips van jullie.

roept u maar.....
 
Een compressor volstaat meestal wel, alleen ff oppassen met benzine filtertjes. Snap zowiezo niet waarom er nog een benzine filters in de carb zit, want zelf heb ik er altijd nog filters in de brandstofleiding gehad.
 
met hulp van een ultrasoon.
Geen idee waar Koekange ligt, maar als het in de buurt van Utrecht is ben je ( na afspraak ) welkom bij de Tattoo Shop "Skin Art" op de A'damse Straatweg in Utrecht.

Ik heb een oude UltraSoon waar 4 carbs inpassen ( haal ik de tattoonaalden en piercingsieraden er wel ff uit :P :9 ;) ) en wat tips.

Mail me op max@nitromax.nl voor een afspraak.
Kost niets overigens, je moet de carbs zelf uit elkaar halen, rubberen/plastic onderdelen eruit halen en met de compressor droogblazen, ik lever alleen het gebruik van stroom en UltraSoon, al diverse tevreden klanten van het MF ;)
 
Nee, dat bij Utrecht heet Kockengen; ik dacht dat Koekange in België ligt, net als een (ander) Zwijndrecht, Berendrecht, Montfo(o)rt en nog wat plaatsen die bedrieglijk in naam lijken op Nederlandse of Duitse plaatsen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan