Tips voor vervoer motor (kopen) zonder rijbewijs?

15 aug 2007
130
0
-zelf rijden van assen naar arnhem (mogelijk met me pa er achter in de auto of op zijn motor)
-met de auto daarheen + een vriend die de auto of motor op de terug weg rijdt

nog andere tips?

ik zit te denken om zelf te rijden maar heb me rijbewijs nog niet, wat denken/zouden jullie doen?
 
met zo een oranje vlaggetje op de bagage drager mag je geloof ik 50km per week rijden voor als je nog geen rijbewijs hebt.

misschien een ideetje?
 
Laatst bewerkt:
Grapje zeker.......van assen naar arnhem |(

Maar misschien een aanhangertje :Y

Inderdaad, hang een aanhanger achter de auto, rijd je m zo naar huis toe.
Anders iemand anders op de motor naar huis laten rijden.

Die ene rit kun je ook nog wel overslaan hoor, als je je rijbewijs hebt, kun je
zelf genoeg rijden!
 
Mijn tip? Wachten met kopen zodat je ook een proefritje kunt maken :+

Maar zelf rijden lijkt me nou niet handig zonder rijbewijs :X Dus of iemand laten rijden of een aanhanger achter de auto.
 
Samen met mijn vader erheen gereden in de auto, hij op de motor terug in de stromende regen en ik in de auto erachteraan. Toen 3 weekjes moeten wachten op rbw en eindelijk lekker zelf rijden :)
 
Samen met mijn vader erheen gereden in de auto, hij op de motor terug in de stromende regen en ik in de auto erachteraan. Toen 3 weekjes moeten wachten op rbw en eindelijk lekker zelf rijden :)

Ik doe me motor rijbewijs eerst, auto kan ik niet rijden :P

Die combinatie is een stuk dommer voor mij |(
 
Ik zou hem gewoon zelf naar huis rijden.

Ik zou alleen wel ff van te voren een route terug naar huis uit stippelen (met vluchtroutes) voor het geval dat je de politie tegenkomt. Als je een beetje snelle motor hebt houden ze je toch niet bij. Wat ze ook wel eens doen is een file creeren, maar daar kun je tenslotte als motor makkelijk doorheen.

Vergeet je kentekenplaat er trouwens niet af te halen :)

Laat maar weten hoe het is afgelopen.



Trouwens.... Lees ik waarschijnlijk wel in de krant.
 
Ik zou hem gewoon zelf naar huis rijden.

Ik zou alleen wel ff van te voren een route terug naar huis uit stippelen (met vluchtroutes) voor het geval dat je de politie tegenkomt. Als je een beetje snelle motor hebt houden ze je toch niet bij. Wat ze ook wel eens doen is een file creeren, maar daar kun je tenslotte als motor makkelijk doorheen.

Vergeet je kentekenplaat er trouwens niet af te halen :)

Laat maar weten hoe het is afgelopen.



Trouwens.... Lees ik waarschijnlijk wel in de krant.

Whahaha, Ik ben geen wegpiraat:p

ben gewoon een jongetje zonder geduld :]
 
weet nog niet, heb AVB gehaald
nog 2 lessen dan examen, word aangevraagd... maar ik ga morgen na me les weer zeuren er over... die instructeur probeert t expres te delayen ofzo lijkt t ><
 
wanneer ga je afrijden eigenlijk ...

maar ik rij gewoon netjes, spiegelen voet op stepje, richting aangeven, vorige keer 1uur lang rijden was ik t een keer vergeten.

etc. bochten neem ik goed, soms ga ik even boven de snelheid limiet in een bocht maar dat is niet zo heel erg lijkt me.

En ja, me instructeur had niks op te merken behalve dat me snelheid soms verschilt in de binnenstad door kleine weggetjes bijvoorbeeld of als ik achter een auto zit.

Dan ga ik bijvoorbeeld 45km en dan komt er een snelheids heuvel die auto remt af en ik ga vervolgens 20km rijden, bij elke snelheidsheuvel haal ik hem namelijk weer in,
 
Terug
Bovenaan Onderaan