Tips voor vervoer motor (kopen) zonder rijbewijs?

Hopelijk heeft pa wel gezond verstand.....



Dat je 18 bent en zo denkt, snap ik nog wel, maar als je ouders er dan aan meewerken :?
 
Na 38 lessen lukt dat echt wel hoor. Oh, en ik oefende ook nog elke dag op een parkeerplaats bij ons en kwam daar dan mijn instructeur weer tegen. Nog erger zeker :X

Het gaat er toch niet om of je het kan?? Natuurlijk kan ik iemand dood maken maar dat mag niet, net zoals je niet mag rijden op een motor zonder rijbewijs A...
 
Hopelijk heeft pa wel gezond verstand.....



Dat je 18 bent en zo denkt, snap ik nog wel, maar als je ouders er dan aan meewerken :?

wie zegt dat ik 18 ben?

laat gaan joh ;)

ik denk dat je weinig kunt bereiken bij dit figuur.
18 jaar, dom ondankbaar en respectloos :Z

wie zegt dat ik 18 ben, dom, ondankbaar en respectloos?

wie zijn de gene die meteen me namen beginnen te geven? is dat respectvol? moet ik ze daar dankbaar voor zijn?
 
wie zegt dat ik 18 ben?wie zegt dat ik 18 ben, dom, ondankbaar en respectloos?

wie zijn de gene die meteen me namen beginnen te geven? is dat respectvol? moet ik ze daar dankbaar voor zijn?


Ik denk dat je jezelf een naam hebt gegeven die je eer aan doet :Y :Y :Y

En ik snap voor de rest het hele geouwehoer niet, tis gewoon dom om zelf te gaan rijden.

Maar dat merk je wel als je zo meteen een ongeluk veroorzaakt :W :W

Zo lang je niemand die ik ken aanrijdt vind ik alles best O-)
 
wie zegt dat ik 18 ben?wie zegt dat ik 18 ben, dom, ondankbaar en respectloos?

wie zijn de gene die meteen me namen beginnen te geven? is dat respectvol? moet ik ze daar dankbaar voor zijn?
Dat was een gokje....
En daar zit ik vast niet ver naast.



Kijk even naar de reacties die je krijgt, dan snap je misschien wel dat je niet echt goed bezig bent.
In je denkwijzes, maar ook in je reacties alhier.
 
Als je zelf wil gaan rijden zonder rijbewijs...doe dat dan gewoon, maar zonder om advies te vragen op het MF, om vervolgens alle goede adviezen af te slaan. Scheelt weer een heleboel geouwehoer :X . Wie weet zien we je avonturen nog terug op motormeuk-nieuws }) .
 
Laatst bewerkt:
Het gaat er toch niet om of je het kan?? Natuurlijk kan ik iemand dood maken maar dat mag niet, net zoals je niet mag rijden op een motor zonder rijbewijs A...
Kijk, nu gaan we tenminste relevante zaken met elkaar vergelijken.
Iemand dood maken of een keer stiekem zonder rijbewijs rijden.

Daar ben ik altijd wel voor te vinden, een goed beargumenteerde discussie _O- _O- :W :W
 
Ik vind het geheel terecht dat ze vertellen dat ie dom is. Stel je voor: Iedereen roept dat het een geweldig idee is om zelf te gaan rijden, de noob rijdt vervolgens iemand invalide en klaagt de mensen hier aan omdat zij vertelden dat het een geweldig plan was.

En al dat gezeik dat je iemand niet zomaar dom mag noemen. Het gaat toch om het argument dat daar aan vooraf gaat. Jullie zijn allemaal lid van het forum dus ik vind jullie allemaal dom. Nu heb ik pas veel mensen beledigd. Wat ben ik toch een verschrikkelijk mens.
 
Laatst bewerkt:
Mja snugger zijt ge precies nie e })
Ge rijdt nog nie met de moto en er bied al een meiske haar hulp aan :o in mijne jonge tijd liet ik me da geen 2 keer zegge hoor _O-



Haha nee serieus... iedereen zal hier wel dagelijks af en toe een paar verkeers regeltjes overtrede. Maar als je een beetje te snel rijd en een ongeluk hebt dan ben je teminste nog altijd verzekerd, ik denk niet dat je de rest van je leven wil gaan werke voor iemand anders. Of nog erger je rijd iemand zn kind dood, krijg je dat beeld ooit uit je hoofd?
 
Laatst bewerkt:
Kijk, nu gaan we tenminste relevante zaken met elkaar vergelijken.
Iemand dood maken of een keer stiekem zonder rijbewijs rijden.

Daar ben ik altijd wel voor te vinden, een goed beargumenteerde discussie _O- _O- :W :W

Nee dat je 38 lessen hebt is een goed argument waarom jij de wet zou mogen overtreden :? En als jij stiekem op je motor rond rijd en je maakt dan een ongeluk, kan toch makkelijk zat met dodelijk afloop zijn, voor je zelf of een ander en mocht dat gebeuren dan hoop ik toch dat jij dan het dodelijke slachtoffer bent en niet dat een ander zijn leven lang last heeft van jouw stommiteit!!

Man rij lekker zonder rijbewijs en rijd jezelf een of andere afgrond in!!
 
Mja snugger zijt ge precies nie e })
Ge rijdt nog nie met de moto en er bied al een meiske haar hulp aan :o in mijne jonge tijd liet ik me da geen 2 keer zegge hoor _O-



Haha nee serieus... iedereen zal hier wel dagelijks af en toe een paar verkeers regeltjes overtrede. Maar als je een beetje te snel rijd en een ongeluk hebt dan ben je teminste nog altijd verzekerd, ik denk niet dat je de rest van je leven wil gaan werke voor iemand anders. Of nog erger je rijd iemand zn kind dood, krijg je dat beeld ooit uit je hoofd?

Overtrede doen de meeste wel eens, maar een misdrijf :N Dat is toch wel een stap verder
 
Overtrede doen de meeste wel eens, maar een misdrijf :N Dat is toch wel een stap verder
Weet je zeker dat zonder rijbewijs rijden een misdrijf is? :N Nee dus, het is dus gewoon een overtreding. :W

En ik zeg niet dat het mag met 38 lessen, ik zeg dat ik het gedaan heb. Dat is toch wel een verschil. Te hard rijden mag niet maar we doen het wel.

Man rij lekker zonder rijbewijs en rijd jezelf een of andere afgrond in!!

Sorry, te laat. Ik heb mijn rijbewijs al een poosje. Mag het ook met rijbewijs?
 
Laatst bewerkt:
als je nou iemand met een avatar en op z'n minst een website met daar een foto van zichzelf op was , was ik misschien beledigd geweest, maar nu? _O-

18 dus, iemand beoordelen op uiterlijk :) *O* cute :) :Y

'ja, nee.. leuk dat je me wilt helpen, maaarreh, je bent te lelijk :) :Y '
 
Laatst bewerkt:
als je nou iemand met een avatar en op z'n minst een website met daar een foto van zichzelf op was , was ik misschien beledigd geweest, maar nu? _O-

18 dus, iemand beoordelen op uiterlijk :) *O* cute :) :Y

'ja, nee.. leuk dat je me wilt helpen, maaarreh, je bent te lelijk :) :Y '

ik had het zelf niet beter kunnen zeggen.

en ehhm, mag het ook 20 zijn?
 
't gaat immers om geestelijke leeftijd :) en dan lijkt 20 me niet haalbaar voor je :) :j
 
Kunnen we ipv elkaar af te kraken gewoon weer on-topic gaan?


@ Jeffrey: zelf rijden is dom. Als je iemand aanrijdt ben je niet verzekerd en mag jij voor de volledige schade (zelfs bij een kleine schade al gauw een paar duizend euro) opdraaien. Huur dan liever voor een paar tientjes een aanhangertje en haal daar die motor mee op.

Nog een 2e punt: Als je een motor op je naam hebt staan moet je die óf verzekeren óf laten schorsen, anders krijg je een boete omdat je motor niet verzekerd is. (Maar verzekerd wil in dit geval nog steeds niet zeggen dat je er op mag rijden zonder rijbewijs ;) )

Hopelijk neem je een verstandige beslissing en alvast succes met je examen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan