tips?

zoe

Rookie
14 mei 2004
7
0
wevelgem
Hoi,

ik heb sinds vandaag mijn theoretisch in handen ( :) ) en begin nu dus aan de lessen...

hebben jullie soms tips voor mij?
Ik heb namelijk nog nooit echt op een brommer en andere gereden en motorijden is dus voor mij volledig nieuw...

groetjes

zoe *D

Gefeliciteerd! Ik had ook geen brommer ervaring toen ik begon, de eerste paar uur is het een beetje gekloot met al die handels en pedaaltjes, maar daarna wordt het leuk. Ontspannen proberen te zitten, dan ben je al halverwege.

Gefeliciteerd en de tip:

Luister naar je instructeur, ga niet over je grens, laat iedereen lekker lullen en maak je niet druk.

Komt goed :]

Ik heb ook nooit een brommer gehad en meteen op de motor gestapt, eerste 2 keer op parkeerplaatsje alles leren en vervolgens gewoon de weg mee op dus het moet wel lukker succes
Wel in een keer slagen he anders is het zo duur.

Ik mocht vroeger ook nooit brommerrijden. De eerste motorles was wel lekker: na 1 kilometer ging het al redelijk :)
Zorg wel voor goed beschermende kleding: ik nog al wat lessers zien vallen bij de bijzondere verrichtingen (niet dat je die al meteen op je 1e les krijgt, maar toch...)

Have fun & Suc6

euh zoek vast op hoe een koppeling werkt :? of rij je al auto :?

jaja, ik rijd al twee jaar met de wagen... in de rijschool zeiden ze dat rij-ervaring beter is dan ervaring met een brommer....

ik heb dan eigenlijk nog een vraagske... is het eigenlijk makkelijk voor een vrouw om met een "snelheids" te rijden?
ik heb er een aantal die twijfelen of ik wel met den kawasaki zal kunnen rijden...

ik heb dan eigenlijk nog een vraagske... is het eigenlijk makkelijk voor een vrouw om met een "snelheids" te rijden?
ik heb er een aantal die twijfelen of ik wel met den kawasaki zal kunnen rijden...

dat maakt geen ruk uit of je een man of vrouw bent.

Is enigzins afhankelijk van je postuur lengte, maar grotendeels van je controle over je eigen rechterhand, en natuurlijk smaak.

waarom zou een vrouw niet op een SS kunnen rijden?

je moet ook geen kawasaki gaa rijden |(

Suzuki GSX-R 600 t/m 1000 !!!!!!!!! :}

hier dan maar ff de gouden tip:

eerst je broek laten zakken voordat je gaat pissen.

ik hoop dat je er wat aan hebt.

nog eentje, als je shift en " indrukt, en daarna de e krijg je ë :)

Succes met alles zoë

het zal een kawa worden, waarschijnlijk zzr 600
Ik zal de moto niet kiezen, want het is mijn vriend die betaalt en er hoofdzakelijk mee zal rijden... ik ben nog studente en kan me geen eigen moto veroorloven... spijtig genoeg ;(

Terug
Bovenaan Onderaan