Tis een Gixxer geworden

Tja, wat zal ik er eens over zeggen :?

Tis geen Blade geworden, maar je smaak is er zeker niet op achteruit gegaan. Je hebt je wel aardig laten overhalen.... ;)
Vraag me af wie dat geweest is :+

:] :] Veel plezier ermee maat!! :] :]
 
Wanneer krijg je hem nou eigenlijk?

p.s. ik heb even met photoshop die box gp1 uitlaat eronder gehangen. ;)

full
 
Tja, wat zal ik er eens over zeggen :?

Tis geen Blade geworden, maar je smaak is er zeker niet op achteruit gegaan. Je hebt je wel aardig laten overhalen.... ;)
Vraag me af wie dat geweest is :+

:] :] Veel plezier ermee maat!! :] :]
:} tsjaaaaaaaaaa wie zou dat nou zijn geweest he Hookie:x
Btw ik ga hem vrijdag ochtend halen ennuh mooi he die gp1??
heb er ook meteen een carbon kronplaatbeschermer op laten zetten en een tankpad van suzuki.
Trouwens fbw hoe rijdt ie????????? :} :} :} :} :} :} :}
 
Ik heb de eerste foto al op de brug , moest alleen ff mijn demper er los bij houden *D was nog niet gemonteerd :?
full


Hij is mooi he?????
 
Trouwens fbw ben jij ook op de megameeting? kunnen we elkaars motor bewonderen hehe :}
Yeps, zal er aanwezig zijn.

En, hoe is de motor? (Je zou hem vandaag ophalen, las ik)

p.s. heb net vanochtend ook weer de motor opgehaald na de eerste beurt, en nu zit dus ook de nieuwe uitlaat er op. Toevallig had ik ook al gekozen voor de Bos GP1 carbon.

Wow, wat een geluid, hij klinkt nog redelijk zacht als hij stationair loopt (ik zou het zelfs beschaafd durven noemen) maar als je een klein beetje gas geeft (3000-4000 toeren nog maar ofzo) dan trilt de grond om de motor heen. Fantastisch voor een 600cc! :} :9~
 
Sorry dat ik nu pas reageer maar uh heb idd mijn motor opgehaald, hij rijdt echt woooooooow geweldig gewoon echt super en dan met die pijp erop echt waanzinnig kan niet anders zeggen, heb je de db killer erin zitten of niet??
Bij mij zit ie er nog in maar klinkt dan ook prima naar mijn mening }) *D :9~
 
Effe wat anders....

Mocht je andere knippers installeren die geen 21W zijn....geen probleem.
Heb vandaag die kellermann's achter gemonteerd en ze knipperen nog het zelfde.
Zelfs zonder achterknippers knipperen ze voor nog goed.
Geen gezeik met weerstanden of weerstand-onafhankelijke relais dus.

Trouwens...die kellermann's zijn wel klein maar zijn absoluut goed zichtbaar.
Staat ook een stuk strakker zonder taartschep :P
 
Sorry dat ik nu pas reageer maar uh heb idd mijn motor opgehaald, hij rijdt echt woooooooow geweldig gewoon echt super en dan met die pijp erop echt waanzinnig kan niet anders zeggen, heb je de db killer erin zitten of niet??
Bij mij zit ie er nog in maar klinkt dan ook prima naar mijn mening }) *D :9~
Misdadig. Trek die db-killer er eens uit hee? :9
(met db killer er in is het geluid niet zo spectaculair anders, omdat het airbox geluid een tikkie harder is dan de uitlaat. Zeker als je er op zit.)
 
he thnx voor de tip man wil zeker die taartschep eraf halen maar ben eerst aan het scheuren want ja das nu ff veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuker maar hebje geen piccie??? *D
 
Strakke fiets !
En houd het rubber op het asfalt!

Veel plezier ermee, wordt weer kwijlen op de megameeting :9
 
FF een vraagje voor Genius en fbw er zijn me alleen twe dingetjes opgevallen aan de gixxer hij tikt wat als je rustig rijdt tussen 3000rpm en 4000rpm ongeveer :? en als je het stuur helemaal uitslaat tikt er ook iets doen die van jullie dat ook???
Verder rijdt ie absoluut :}
 
Dat tikken tussen de de 3 en 4000 is mij (nog) niet opgevallen....

Die tik als je je stuur volledig (naar rechts toch?) uitstuurt is van je stuurdemper volgens mij.
Ik heb die "tik" iig ook.
Staat ook iets over in het boekje pag. 49
 
Ik denk dat het de injectie is maar weet het niet zeker kunnen ook de klepjes zijn die nog wat tikken met inlopen waarschijnlijk, en idd als je helemaal naar rechts stuurt dan is dat tikje van de demper idd zal toch us dat boekie lezen haha thnx voor de reactie 8-)
 
Vergeet tijdens de inrijperiode niet (wanneer goed warmgereden) het gas goed vol open te gooien een aantal keer he.

En tikjes and dingetjes negeer ik. Het ding klinkt rauw, dat hoort. :) Kan best wel dat er wat tikt, vraag overigens voor de zekerheid aan je dealer of hij bij de eerste beurt goed alles controleert of het wel goed vastzit 'want je hoort wat tikken'. Het toerental kan voor resonantie zorgen, waardoor er misschien een of ander onderdeel aan het trillen slaat. (en ergens tegenaan tikt?)
 
Terug
Bovenaan Onderaan