tis wee weer voor te scheure en ik zit wee thuis!!

rataplan16

MF'er
28 jan 2004
92
0
hier bij mij thuis
tis zo als de titel zegt .
zit wee thuis me het goe ²weer .
omdat men kuip nog altij ni terug is van de spuiter nog ma 2.5 maand weg voor een kuipdeel grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
als ik moto s hoor door komen nip ik een traan weg
en ik hem er al veel weg genipt (grapje )
 
hier heeft het nog genne druppel geregent .

das een goed idee maar naket ma da haal ik ni meer denk moe om 15.30 vertreke naar den ijshockey . en de rest van motor club is al vertrokke .zal veu nen andere keer zen .en volgens mij is die spuiter le lak molecule per molecule er aant opspuite amai op bijna 3 maande een kuipdeel grrr
 
die regen, dat zijn de tranen van rataplan ;)

Kom net terug van een lekker ritje van zo'n 2 uur geen spatje regen gezien, alleen zo'n kloteblik die effe de ruitenwissersproeier aandoet, . . . lachuh :(

(maar mijn vizier was wel weer schoon)

Verder life sucks zonder kuip :X (sterkte)
 
:(

Ik heb hetzelfde.

Heb een motor maar kan pas 30 maart naar de RDW-keuring. Heb nu dus geen kentekenpapieren.

Vanmiddag in het cafe gezeten en dat is aan een soort van kleine ringweg in 't dorp. Komen dus ontzettend veel motor langs. Werd er droevig van ;) Nee maar wel echt kut. Je weet dat je een motor hebt, maar mag er niet op rijden! Bah.
 
god mensen wat vervelend
wij lekker hele dag wezen toeren :P heerlijk weertje, eindelijk temp. beetje normaal, ik heb genoten, trouwes voor t eerst op een duc meegereden, best leuk :)
ja was gezellig jullie hebben idd wat gemist :P
hopelijk binnenkort voor allemaal beter
 
Geen regen gezien vandaag. Heeeeerlijk gereden!

Maarruh, ik heb een hugger bij de spuiter liggen, al 4 weken terwijl 2 weken belooft was. Ik hang morgen meteen aan de telefoon! Hoe kan dat nou toch zo lang duren bij jou?
 
Vanmiddag heerlijk 1 1/2 uur gereden. De wind viel reuze mee en af en toe kwam zelfs de zon ff kijken. Ook vet pissig geworden omdat mijn wederhelft zich express liet flitsen in Heiloo. Wist ik veel dat die paal de voorkant flitst en niet de achterkant.
 
2,5 MAAND?????????????Kijk dat ze in Belgie zo vlug zijn als dikke strond weet ik !
Maar dit,volgens mij word je aan het lijntje gehouden B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan