Tissot Nicky Hayden Limited Edition Horloge

Status
Niet open voor verdere reacties.

ljchiel

Rookie
11 jun 2007
14
0
Ik heb te koop het Tissot Nicky Hayden Limited Edition horloge.
Van dit horloge zijn er slechts 4999 gemaakt in de hele wereld, en dus een echt collectors item. hij komt samen in een exclusiefe verpakking in de vorm van een motor helm. Hij is nooit gedragen en nieuw in de orginele doos en verpakking. inclusief de bijbehorende certificaten/documenten.

De hoogste bieder mag hem op komen halen.

full
full
 
Laatst bewerkt:
ter info..

1. op te halen in Utrecht
2. Hij is van begin dit jaar
3. op de achterzijde staat gegrafeerd welk nummer het is van de 4999.

PS: gleufje in de helm is echt zonde...ziet er namelijk echt gaaf uit... ;)
 
en dat is niet veel

ben benieuwd wat hij uiteindelijk oplevert

ik die ook horloges spaart
en denk dat deze best wat waart is

ligt aan hoe je dat bekijkt denk ik....
voor fan is het meer waard dan voor mij als normale horlogegek!!
denk ik zo... ik zou nooit meer betalen dan de winkelprijs hehe..... kick voor dit mooie horloge..
 
wil je nog een dag wachten met afspraken over ophalen?
vanavond weet ik of ik een hoger bod uitbreng dan de 400 euro van Florian_z ...
 
Laatst bewerkt:
ter info..

1. op te halen in Utrecht
2. Hij is van begin dit jaar
3. op de achterzijde staat gegrafeerd welk nummer het is van de 4999.

PS: gleufje in de helm is echt zonde...ziet er namelijk echt gaaf uit... ;)
Welk nummer van de 4999 is dit dan?

En waarom doe je hem weg? Omdat Hayden toch niet zo goed is? :P

Gewone Tissot MotoGP horloge kost 750euro dacht ik, dus degene die em voor 400 koopt heeft een koopie :P
 
Welk nummer van de 4999 is dit dan?

En waarom doe je hem weg? Omdat Hayden toch niet zo goed is? :P

Gewone Tissot MotoGP horloge kost 750euro dacht ik, dus degene die em voor 400 koopt heeft een koopie :P

mag ook wel gezien hoe hayden nu rijd,
in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.... :+
 
ik doe hem weg omdat het simpelweg geen horloge voor mij is omdat ie niet bij me past... en daarbij denk ik dat de echte fan er heel erg blij mee is...

ik heb het idd eens even opgezocht en blijkt idd dat de gewone Tissot motoGP horloges verkocht worden voor 750 euro... dan moet een special edition toch minimaal hetzelfde opbrengen.

zaterdags ophalen is overigens geen probleem... kwestie van afspreken, maar dan moet je er wel genoeg voor bieden.. blijkbaar is ie nogal wat waard..

voor de echt geintresseerde: nr 3738/4999
 
Laatst bewerkt:
ik doe hem weg omdat het simpelweg geen horloge voor mij is omdat ie niet bij me past... en daarbij denk ik dat de echte fan er heel erg blij mee is...

ik heb het idd eens even opgezocht en blijkt idd dat de gewone Tissot motoGP horloges verkocht worden voor 750 euro... dan moet een special edition toch minimaal hetzelfde opbrengen.

zaterdags ophalen is overigens geen probleem... kwestie van afspreken, maar dan moet je er wel genoeg voor bieden.. blijkbaar is ie nogal wat waard..

voor de echt geintresseerde: nr 3837/4999
ben de hoogste bieder!
mail me maar ff! bvd. :}
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan