Titanium Akrapovic demper fireblade

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jaspah

MF veteraan
8 nov 2006
2.917
1
Te koop:

Voor een 929/954rr Fireblade (2000-2003) een titanium akrapovic bolt-on demper.

Er zit geen dBkiller bij, kan er ook niet in. Het is gewoon een super mooie demper met een beschaafd geluid.
Hoog in toeren hoor je hem echt onwijs goed gillen, en bij lage toeren is ie echt netjes, geen herrie.

Foto's:
7dd5e2b74361bd548f2e8e539a9692b7


46d03b87e7106f2e53ffe6de887c512c


Geen gebreken, what you see is what you get :P Carbon ophanging zit erbij + de bouten om hem te monteren. Erop zetten is plug & play, 5 min werk.
Geen schade, nieuwe akrapovic sticker omdat de vorige verkleurd was.

Ik wil er 200 euro voor terug zien, hij gaat weg ivm aankoop van een volledig uitlaatsysteem (ook akrapovic uiteraard 8-) O-) )

Mochten er nog mensen zijn die graag een foto willen van de demper los, dan kan ik die eventueel wel ff demonteren en er een foto van maken. Geef maar ff een gil.

Jasper
 
is zeker een goede prijs en zeker voor een akra :}
Ik heb dezelfde op mijn blade :Y






p.s. als je de settings van mijn powercommander nog wil hebben dan moet je de laptop etc. zelf ff regelen en dan moeten we ff een dagje prikken...
ik hoor het wel
 
Bedankt voor het aanbod Patrick :) maar binnenkort heb ik een volledig akrapovic systeem, dan heb ik weinig meer aan de map die jij nu hebt.

Dan ik laat hem denk ik lekker afstellen bij die aard nolen die je me aanraadde.


Net trouwens ff hart tot hart afstand gemeten, dat is 9,5cm.... 3 bouten.

Dus mocht je je afvragen of ie ook nog ergens anders op past, moet je maar ff kijken.
 
Laatst bewerkt:
is zeker een goede prijs en zeker voor een akra :}
Ik heb dezelfde op mijn blade :Y






p.s. als je de settings van mijn powercommander nog wil hebben dan moet je de laptop etc. zelf ff regelen en dan moeten we ff een dagje prikken...
ik hoor het wel


Heb je per ongeluk een map voor de 954rr 03 met akra + k&n ?
 
Ja ja erik, die map heb je nu :P

Nu weer beetje ontopic svp :+ Ik wil die akra demper graag verkopen. Anders ligt ie straks hier maar in de schuur :) da's zonde.

Met m'n nieuwe systeempje heb ik dr niks aan.
 
Is toch mooi snel gegaan. Succes met de verkoop, dat het maar geen nepper mag zijn die aanbieder.
 
Ja thnx :)

Denk niet dat het een nepper is... Komt wel goed.
 
Bedankt voor het aanbod Patrick :) maar binnenkort heb ik een volledig akrapovic systeem, dan heb ik weinig meer aan de map die jij nu hebt.

Dan ik laat hem denk ik lekker afstellen bij die aard nolen die je me aanraadde.



Dus mocht je je afvragen of ie ook nog ergens anders op past, moet je maar ff kijken.

KICK..

Goede/beste keus naar Aart te gaan.
Je hebt gezien dat hij er 150.7 pk aan het wiel uit mijn blade heeft gekregen :9
Ben wel benieuwd hoeveel er uit jouw blade komt met een full systeem..
 
Hij is niet meer gereserveerd, demper staat weer te koop!

Dus mensen :P kopuuuhhh !!
 
150pk aan het wiel is best veel
ik had 136pk aan het achterwiel (standaard 929)
 
Laatst bewerkt:
Ja maar het vermogen is het zelfde van een 929 en 954. (volgens honda, en volgens de 2 bovenstaande reacties blijkbaar ook :P )
 
sc44:
Vermogen: 147.00 PK @ 11000 tpm
Koppel: 101.00 Nm @ 9000 tpm

sc50:
Vermogen 151 PK @ 11250
Koppel 105.00 @ 9500

ik zie toch echt meer vermogen en koppel?
 
Hoop gebrabbel hier :P maar niemand die deze mooie demper wilt kopen ? ;(
 
heb best interesse.
als je iemand hebt voor mijn demper kom ik hem op halen
 
Laatst bewerkt:
Ben blij dat je interesse hebt, maar het lijkt me het handigst als je je eigen demper probeert te verkopen :+

Mocht je hem eerder willen, hoor ik het wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan