....titanium op knieslides

fast eddie

Die hard MF'er
23 okt 2001
688
0
klaverblad heerenveen
Wie rijden er hier met titanium op de knieslides

in omgeving heerenveen.....joure - west geen onbekend
gezicht meer maar het blijft leuk..... :}

slijten je slides ook niet meer zo hard.... *D

waar kopen jullie het.....
wat kost het...... :?

ik had er een leuke foto bij willen plakken maar dat lukt helaas niet.....

ik heb nog leuke filmpjes > amateur < kan ik die ook op de site zetten en hoe..????? :9
 
om naast leuke filmpjes ook nog even antwoord te geven op je vragen
kosten fl 95,- bij martijns kledinghop in Rotterdam
(maar volgens mij kun je ze overal kopen)
let wel op alleen de echte van matel

www.wizracing.com
 
nee gewoon losse stukken titanium heeft veel beter effect eve erop knutselen en klaar.....

een los stuktje titaan kost ( in friesland ) 25
piek dan heb je een stukje van 2 / 4 cm.....

heb de standaard slides ook wel geprobeerd maar
die vonken niet goed genoeg... :P


:]
 
ik heb wiz spark sliders aan me been hangen kosten 95 pieken bij safe
heb ze ook bij motorport zien liggen
en ze slijten niet hard.
voor resultaat zie filmpje
 
wie van jullie kan een video op internet zetten , en waar , ik heb ook nog wat luke filmpjes.
een gsx600r met turbo , een thunderrace die er door een auto wordt uitgereden ,en een sprint waarbij de motor het opneemt tegen 2 auto\'s.

en misschien nog ergens een waarbij een R1 zoekgereden wordt door 2 auto\'s
 
nee gewoon losse stukken titanium heeft veel beter effect eve erop knutselen en klaar.....

een los stuktje titaan kost ( in friesland ) 25
piek dan heb je een stukje van 2 / 4 cm.....

heb de standaard slides ook wel geprobeerd maar
die vonken niet goed genoeg... :P


:]

Twee vragen voor volgens mij de derde frys hier.

Waar in Friesland?

En hoe knutselen?
 
wie van jullie kan een video op internet zetten , en waar , ik heb ook nog wat luke filmpjes.
een gsx600r met turbo , een thunderrace die er door een auto wordt uitgereden ,en een sprint waarbij de motor het opneemt tegen 2 auto\'s.

en misschien nog ergens een waarbij een R1 zoekgereden wordt door 2 auto\'s
Filmpjes van motoren die zoek gereden worden door auto\'s zit ik eigenlijk niet op te wachten. :(

BTW Koop GEEN carbon knee-sliders, gaan niet langer dan 2 bochten mee.
Ik heb ze namelijk een keer gekregen van iemand die bij Safe werkt. (nog bedankt Elske) Die hadden ze namelijk terug gekregen van iemand die er een bocht mee gedaan had, en toen erachter was gekomen dat die dingen nogal fout waren.
Toen ik ze had gekregen ben ik ermee naar het klaverblad geweest |(
2 bochten en ik was m\'n pak al aan \'t bijschaven!
Iemand die achter me reed zei dat er gewoon een stofwolk afkwam!
En ze vragen 100 piek voor die dingen :j
 
Laatst bewerkt:
he auke...... als je ook in het bezit wil komen van titanium moet je gewoon eve op woensdag avond
langsrijden bij joure west daar zijn wel mensen
die er mee rijden en het verkopen
ga liever geen namen en adressen op het net zetten
ivm COPS niet dat het illegaal is of zo maar ..... YOU KNOW WHAT I MEAN... 8-)

goed alvast een goede winterslaap en ik zie wel eens op joure.....viaduct....;9
 
Wel kewl, maar eerst maar eens een goede kneedown fiets & bocht en zien dat ik \'m aan de grond krijg en dan zien wel dan wel verder :)
 
Euh, deze doen het ook aardig...

kneepad2.jpg

Wel jammer dat de stukken er vanzelf uitvallen als je ze tever opslijt...


En dit kan je ermee doen...

Bekijk dit en dit filmpje (divx).

(Even patsen, mag wel he :) :) )
 
Ff een tip voor de vonkentrekkers hier.........je kan ook gewoon titanium tandwielen in je kneesliders branden en met enkele bouten vast zetten.
In de cross-wereld gebruiken ze dat soort tandwielen vaak en versleten tandwielen gooien ze weg.
Ps. kijk uit voor eventuele brandplekken op je kuipdelen ;) je weet niet wat je mee maakt.

gR1d
 
blij te zien dat ik toch niet de enige doe-het-zelver ben op het forum als het op kneepads aankomt! })

misc.php


nu nog titanium monteren en ik kan weer bochtjes pakken, en misschien gaan ze dan wat langer mee 8-)
 
Voor de noorderlingen: ik heb titaan in de handel. Als je titaan wilt laat het weten. Ik kan het woensdag a.s. op JW wel mee brengen.
Er zijn 2 soorten: rechthoekige stukjes +- 2 bij 3 centimeter en schijfjes rond 50mm 7 mm dik. Laat via dit forum even weten of je belangstelling hebt.
 
Je snijdt jezelf in de vingers Dutchgixxer, dat titanium gaat nogal lang mee. :9 ;) Ik ben nog niet toe aan vervangende stukken, m'n originele zijn nog lang niet op, spul is echt hard. :)
 
Heb zelf wel eens 3 titanium M6 boutjes (met verzonken kop) van binnen uit door mijn ARI's gestoken. In eerste instantie staken ze er wat door en vonkte het redelijk. Na enig spelen waren de kopjes al weg en was het vonken daarmee ook bijna verdwenen. ;(
Het type slider waar af-fabriek al van die titanium staafjes inzitten vonken beter, maar bij lange slides worden deze erg warm en laten het plastic er omheen smelten waarna ze er gewoon uitvallen! :( Nie kope dus.
MOTOR Joost Overzee heb ik wel eens op een plaatje met een dikke bout in een Dainese Knee2000 gezien. Vonkte goed.
Ergo: Meer titanium, meer vonkskes. })

Suc6
 
Terug
Bovenaan Onderaan