Titanium Teen Slider

Scintilla

geblokkeerd account
23 feb 2002
2.292
0
Ik heb laatst nieuwe motorlaarzen gekocht en wel de nieuwe Sidi Vertebra 2 :)

Nu zag ik in de engelse Performance Bikes dat een rijder (Ronnie Smit) daar een matalen (titanium?) slider op de teen had, dus zijkant van de laars.

DIT LIJKT ME NAMELIJK SUPER VET :}

Is zoiets ook in Nederland te koop?
Of weet iemand misschien een site met zoiets? :?
 
sja als je nog niet kan kneedownen....dan moet je wel met toesliders :)
 
Dainese verkoopt laarsen met titanium toesliders... zo'n 350 eurootjes of zo. Molenaar-Ijsselstein heeft ze wel.

Ook bij Vos-Oss verkopen ze een merk met titanium, merk weet ik alleen niet meer (nogal onbekend).
 
Als je toch nieuwe laarzen wil gaan kopen, kun je ze beter halen bij www.motorgoedkoop.nl

Ik heb namelijk de SMX Plus van Alpinestars op het oog, en die zouden me 260 euro kosten bij mn dealer, en bij bovengenoemde site 215 euro.
 
Dainese verkoopt laarsen met titanium toesliders... zo'n 350 eurootjes of zo. Molenaar-Ijsselstein heeft ze wel.

T-Age Out en T-Age In hebben Titanium Toe-sliders.
Kosten? Geen idee. Heb ze voor erg weinig mee mogen nemen samen met de rest van het Dainese-setje.

De samenvoeging van het nederlands en engels in de topic-titel brengt bij mij voor de verandering weer eens bizarre fantasieen naar boven.
A sick mind is a joy forever...(en die heb ik van mijn opa)
 
Op dinsdag 25 juni 2002 17:55 schreef Dennis Sol het volgende:T-Age Out en T-Age In hebben Titanium Toe-sliders.
Kosten? Geen idee. Heb ze voor erg weinig mee mogen nemen samen met de rest van het Dainese-setje.

De samenvoeging van het nederlands en engels in de topic-titel brengt bij mij voor de verandering weer eens bizarre fantasieen naar boven.
A sick mind is a joy forever...(en die heb ik van mijn opa)

Het was mij nog niet opgevallen, maar nu je het zegt :) :) Weet alleen niet helemaal precies wat ik me erbij voor moet stellen }) , kun je ff een voorbeeldje geven?
 
T-Age Out en T-Age In hebben Titanium Toe-sliders.
Kosten? Geen idee. Heb ze voor erg weinig mee mogen nemen samen met de rest van het Dainese-setje.

De samenvoeging van het nederlands en engels in de topic-titel brengt bij mij voor de verandering weer eens bizarre fantasieen naar boven.
A sick mind is a joy forever...(en die heb ik van mijn opa)

LOL @ Dennis
:) :) :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan