Titanium uitlaaatdemper polijsten?

bartinho

MF'er
28 jul 2008
59
0
De Bilt
Door een schuivertje van de vorige eigenaar zitten er hele ondipe krasjes op de titanium Leovince demper van mijn VTR. Het is niet echt duidelijk zichtbaar en ik stoor me er daarom niet zo aan, maar het zou natuurlijk mooi zijn als de demper weer 'als nieuw' zou zijn. Daarom vraag ik mij af of ik de demper misschien kan polijsten. Misschien dat dit niet kan met titanium...En als het wel kan, hoe kan je dit dan het beste doen of waar kan je dit laten doen?

Groeten,

Bart
 
Door een schuivertje van de vorige eigenaar zitten er hele ondipe krasjes op de titanium Leovince demper van mijn VTR. Het is niet echt duidelijk zichtbaar en ik stoor me er daarom niet zo aan, maar het zou natuurlijk mooi zijn als de demper weer 'als nieuw' zou zijn. Daarom vraag ik mij af of ik de demper misschien kan polijsten. Misschien dat dit niet kan met titanium...En als het wel kan, hoe kan je dit dan het beste doen of waar kan je dit laten doen?

Groeten,

Bart

Mijn titanium Akra poets ik met fijne Scotch-Brite (soort schuurspons/staalwol) en een beetje wd-40.

Krijg je die mooie matte kleur weer terug :)
 
Heb ik altijd al eens willen proberen: In een plastic zak doen met een schep fijn (schelpen)zand erbij, zak goed dicht maken en dan met veel kleren erbij in de droogtrommel koud laten draaien.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan