Tja ik ook.....

mooi kloote.
hoopenlijk valt de schade mee.

De schade bij Kelly ... of aan de fiets :? 't is natuurlijk altijd k*t als er een motor in de kreukels ligt.

Op vrijdag 01 maart 2002 21:20 schreef The Sniper het volgende:
Toch opletten hoor met dit veraderlijk weertje...
Het kan wel droog zijn, maar het is nog altijd redelijk koud op het asfalt... bandjes raken zo moeilijker warm, en zo gebeuren al snel enkele schuivers. Ook het slechte weer maakt ons misschien wat overmoedig om op het eerste droge moment effe op de bike te gaan springen en een sportief ritje te maken ...

Volgens mij gebeuren er meer ongelukken door het overschatten van een bocht (te hard erin), dan door het feit dat de banden niet helemaal op temperatuur zijn.

Op vrijdag 01 maart 2002 21:42 schreef Gizzmo13 het volgende:
Volgens mij denkt iedereen nog aan het najaar hoe lekker die reed, en denken na de winter, waar niet of weinig gereden werdt, in het voorjaar weer meteen zo op het gas te kunnen gaan.

Geef je zelf de tijd om weer effe in te komen.

Aan het begin van het seizoen alles weer rustig opbouwen (niet je motor, maar je rijstijl). Na ongeveer 1000 km ben ik weer helemaal gewend en zijn de reflexen weer op orde.

Oehh, wat heb ik vanmiddag weer lekker gereden. ff 100 km :] Nog ff bij Safe in E'hoven geweest, het was daar weer ouderwets druk.
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop dat je motor weer snel in orde is, want lang wachten is niet goed voor je zelfvertrouwen.

Kun je trouwens van het waarborgfonds gebruik maken, aangezien er een kuil in de weg zat?
 
niks geen vloek, als je zo groot bent als MF dan kom je dit gewoon tegen, kijk maar es naar de cijfers van hoeveel motorrijders er elke maand onderuit gaan.

Een willekeurige andere club met 1000+ leden die heeft precies hetzelfde...') jammer maar waar
 
Op zaterdag 02 maart 2002 18:48 schreef Joris het volgende:Oehh, wat heb ik vanmiddag weer lekker gereden. ff 100 km :] Nog ff bij Safe in E'hoven geweest, het was daar weer ouderwets druk.
Ah, jij ook al? Heb vandaag zo'n 140km in de omgeving van Eindhoven rondgereden :] . Ook nog langs Safe gescheurd, maar niet naar binnen gegaan. Ben nooit zo kapot geweest van die winkel.
 
Offtopic maar je icoontje is nogal erg groot (wat wil je met een afbeelding van 640x480 ;) )

Ik heb even een kleinere voor je gemaakt. :)

misc.php


edit: en ben ook zo vrij geweest deze in je profiel te zetten, deze is 1,9 KB, je vorige was over de 50 KB, scheelt nogal. :)

Tnx Rev, niet op gelet. :z
 
Ik hoop dat je motor weer snel in orde is, want lang wachten is niet goed voor je zelfvertrouwen.

Kun je trouwens van het waarborgfonds gebruik maken, aangezien er een kuil in de weg zat?

T was meer mijn schuld dan van t kuiltje. Met een "normale" snelheid kom je niet zo dicht bij de rand van t wegdek.
 
Terug
Bovenaan Onderaan