Tja ik ook.....

Nare Man

MF'er
3 feb 2002
148
0
Lopik
Okay ik heb net kunnen stemmen in de poll van Schamperd (eigen schuld). Na t werk ik denk nog ff t dijkie op en neer en dan klaar maken voor vrijdagavond. Maar ja . . . . t hard een bocht ingaan een kuiltje willen ontwijken en een paar seconden later ligt de suz. onder aan de dijk en ik in t prikkeldraad. Nog mazzel dat ik vorige week in Utrech beschermende kleding had gekocht want die zijn kapot gescheurd op de plaatsen waar ze hun werk moeten doen.
Ikzelf ben alleen stijf aan de rechterkant en baal dat ik van t weekend (misschien langer) zowiezo niet kan rijden. Wel hulde :} aan de automobilisten die spontaan stopten en hielpen de suz weer omhoog te duwen, was best k*t en sommigen zaten onder de blubber daarna, en aan de dealer die 15 min. nadat ik hem gebeld had al ter plaatse was om mij naar huis en suz naar de zaak t brengen. Nou ik trek een flessie open en ga mijn wonden likken, tot later.


Okay inmiddels 4 weken verder en ik kan weer rijden. Niet meer op de gs500e maar op een gsxf600 uit `97 met pas 10600 km. De reparatiekosten zouden te hoog uitvallen dus was inruilen een betere optie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Beste collega's,

Daar het niet goed gaat met motorrijdende forummers stel ik het volgende voor...

Zullen we dit maar niet meer doen en gewoon lekker rijden. Echt shoot zoveel als er onderuit gaan. En het seizoen is nog niet eens echt begonnen. Het is om te ;(

Voor alle gevallenen: STERKTE

En ik deel mijn mandje graag met jullie })
 
Hmm.... laten we hier geen wekelijks topic van maken '(

Veel / weinig schade?
 
Toch opletten hoor met dit veraderlijk weertje...
Het kan wel droog zijn, maar het is nog altijd redelijk koud op het asfalt... bandjes raken zo moeilijker warm, en zo gebeuren al snel enkele schuivers. Ook het slechte weer maakt ons misschien wat overmoedig om op het eerste droge moment effe op de bike te gaan springen en een sportief ritje te maken ...
 
Volgens mij denkt iedereen nog aan het najaar hoe lekker die reed, en denken na de winter, waar niet of weinig gereden werdt, in het voorjaar weer meteen zo op het gas te kunnen gaan.

Geef je zelf de tijd om weer effe in te komen.
 
Shit heh dis niet niks '(

Klote voor je man, khoopt dat je der snel overheen komt en dat je der niet veel aan gaat overhouden, suc6 '(

btw hoe hoog was die dijk?
 
Hmm.... laten we hier geen wekelijks topic van maken '(

Veel / weinig schade?

Ze staat nu bij molenaar (de dealer) en morgen hoor ik wat de schade is. Op t 1ste gezicht lijkt t niet zo erg, knipperlichten, spiegels, handels e.d.kapot en voorwiel krom de rest hoor en zie ik morgen wel.
Enueh -lage cb- ik ben t helemaal met je eens. Dit was eens maar nooit meer (hoop ik, maar denk t eerlijk gezegd niet).
 
Offtopic maar je icoontje is nogal erg groot (wat wil je met een afbeelding van 640x480 ;) )

Ik heb even een kleinere voor je gemaakt. :)

misc.php


edit: en ben ook zo vrij geweest deze in je profiel te zetten, deze is 1,9 KB, je vorige was over de 50 KB, scheelt nogal. :)

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/1475/c58b2d440e56f4bff4d9ab32a27ffc54 (misc.jpg)​
 
Laatst bewerkt:
Ze staat nu bij molenaar (de dealer) en morgen hoor ik wat de schade is. Op t 1ste gezicht lijkt t niet zo erg, knipperlichten, spiegels, handels e.d.kapot en voorwiel krom de rest hoor en zie ik morgen wel.
Enueh -lage cb- ik ben t helemaal met je eens. Dit was eens maar nooit meer (hoop ik, maar denk t eerlijk gezegd niet).

Gloof niet dat ik je dan wil tegen komen.

Maar het is iid niet te hopen. Kost teveel om er een gewoonte van te maken.

Balen is het wel. Die wegenbouwers moeten ook gewoon zorgen dat ze kuiltjes dichten en dat er een mooi wegdekje ligt voor ons.
Betalen we uiteindelijk voor. Op deze manier kost het alleen maar meer.

Maar sterkte morgen met het vonnis!!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dit is echt wel klote!!

Er gaan er zoveel onderuit, dat ik haast geen zin meer heb om motor te gaan rijden, dat is wel wat overdreven maar toch; ik sta er wel meer bij stil.

Ik hoop voor je dat de schade meevalt en dat je snel weer kan :]
 
Dit is echt wel klote!!

Er gaan er zoveel onderuit, dat ik haast geen zin meer heb om motor te gaan rijden, dat is wel wat overdreven maar toch; ik sta er wel meer bij stil.

Ik hoop voor je dat de schade meevalt en dat je snel weer kan :]

Ach... it is part of the game. En als jij die bogarde kan laten lachen ben jij best goed in wat je doet. Dus ga je niet vallen. Probleem opgelost. Rijden maar. ;)

The Saint, ook voor on-line therapie.
 
Sapperdeflap vergeet ik gewoon te zeggen dat ik het vrouwenvagina vind dat er een soes ten vlakte is gegaan.

Zie het als een leer proces maar probeer snel te leren. :P
 
Dit is echt niet meer leuk zeg... :( :(
Er heerst een vloek over MF
Zwaar kut gewoon..

Maar goed, jij had tenminste nog koekblikrijders
die voor je stopten.

Nou, succes met je fiets en met jezelf!!
 
Ze staat nu bij molenaar (de dealer) en morgen hoor ik wat de schade is.

Klote voor je zeg. Ik was trouwens gisteravond rond de tijd dat jijhet bericht tikte bij Molenaar,maar heb je GS500e niet gezien (ook niet op de werkplekken). Zag boven nog wel een nieuwe GS500e staan.. ging ff langs Molenaar om te zien of ie wat leuk spul had staan en of ie pinlock viziertje had...qua motoren die ik zou willen helaas alleen nog een zwart/oranje Yamaha FZR600R, de witte was al pleite. Trouwens vrij dure dealer nog zeg. Maarja welke dealer is dat niet he? ;)

suc6 en laten we hopen dat de kosten niet te hoog worden. Mocht je zijstandaard nog stuk zijn,ik heb een gloednieuwe voor je liggen. Nooit gebruikt. nieuw in zakje :)
 
Klote voor je :(
Sterkte met je wonden likken.
En ik hoop dat de schade meevalt.
Welke suzuki heb je :?

Het gaat de laatste tijd niet goed met het M-F.
Iedereen legt zijn motor plat ;(
 
Klote voor je :(
Sterkte met je wonden likken.
En ik hoop dat de schade meevalt.
Welke suzuki heb je :?

Het gaat de laatste tijd niet goed met het M-F.
Iedereen legt zijn motor plat ;(

Hij heeft een Suzuki GS500e.. goed degelijk motorfietsje :)

Wat betreft het platleggen van de motorfiets : Misschien tijd dat we een massale inkoopaktie zijwieltjes moeten doen?! :+
Tijd om met z'n alleen gewoon een offroad te kopen, die kan je laten stuiteren zonder schade })
 
Terug
Bovenaan Onderaan