tja max rulez :)

ola ik ben degene die aan het filmen was!
en ik zal ff kijken ofdat ik het zo snel mogelijk op het net kan zetten!!
moet ik eerst nog ff een i-link kabeltje kopen!
en dan nog ff knippen en plakken met de film en dan gaat het goed komen!!

..Hee, ben jij die die gast die is afgewezen door J-Lo :? *D Ik heb er een leuke (bij-)baan aan hoor :+ :}
 
1x...lelystad...voorwiel glee weg..zeg maar...

Luiertje...hebbe we het al over gehad...dat ut geen stoppie was....en deze keer ben ik nie meer zo lief om mn discussie via ut forum te voere...heb geen zin meer in zelfde geouwehoer, deze keer kost ut je je neus...
 
Luiertje...hebbe we het al over gehad...dat ut geen stoppie was....en deze keer ben ik nie meer zo lief om mn discussie via ut forum te voere...heb geen zin meer in zelfde geouwehoer, deze keer kost ut je je neus...

Je bent gewoon met een stoppie onderuit gegaan. Kheb hetzelf gehoord, prutzer ;)
 
Je bent gewoon met een stoppie onderuit gegaan. Kheb hetzelf gehoord, prutzer ;)
Heb je gehoord... net als al die anderen.....waarbij het verhaal waarschijnlijk steeds meer opgeblazen wordt... ik heb toch echt gehoord dat hij zich na een wheely van 280 onderuit heeft geremd, echt waar hoor want kheb het namelijk zelf "gehoord". :+
 
Luiertje...hebbe we het al over gehad...dat ut geen stoppie was....en deze keer ben ik nie meer zo lief om mn discussie via ut forum te voere...heb geen zin meer in zelfde geouwehoer, deze keer kost ut je je neus...
sjesus...ken u niet meer tegen een geintje? meteen dreiguh? ;)
wat mij betreft dat "geouwehoer" is gedane zaken lullen we niet meer over... :X

en als u wilt slaan...dat zou wel jammer zijn...ik sla terug hoor :P
 
wat mij betreft dat "geouwehoer" is gedane zaken lullen we niet meer over... :X

en als u wilt slaan...dat zou wel jammer zijn...ik sla terug hoor :P
daar ging het me ook om, lulle nie meer over, begin er niet meer over.....

enne, tuurlijk mag je terugslaan schatje, zal wel ff me oge dicht doen :+
 
En wat zou 't als je een keer onderuit bent gegaan.....
Het ziet er toch... :9~ ..uit....
En iedereen die erover loopt te ....-en,
die balen gewoon dat ze 't zelf niet kunnen....

Max... :}
 
Zegguh Max,

Laatste wat ik van jou vernam was dat je je rijbewijs kwijt was / kwijt zou zijn.
Was op een baanvlak waar je 100 mag en rij reed 160.

Je hebt hem weer of zo? Heb je ze liev aangegeken ;)
 
Hé Max.. ik ga zo ff kijken
op 't plaats-delict...
ben je er ook nog ergens...??
't schijnt aan 't eind ook
goed droog te zijn...
 
Zegguh Max,

Laatste wat ik van jou vernam was dat je je rijbewijs kwijt was / kwijt zou zijn.
Was op een baanvlak waar je 100 mag en rij reed 160.

Je hebt hem weer of zo? Heb je ze liev aangegeken ;)
Uhhmz..ik was em kwijt, maar hebbem weer terug...kosten: €480,- :(

Op maandag 10 maart 2003 14:50 schreef GSX-R 750 het volgende:
Hé Max.. ik ga zo ff kijken
op 't plaats-delict...
ben je er ook nog ergens...??
't schijnt aan 't eind ook
goed droog te zijn...

Nope...vandaag zullen jullie het zonder mij moeten doen :P Heb thuis nog eea te doen, en leg er eerst een ander bandje onder voor ik weer ga gassen...voorband is zo glad als een babykontje :+
 
Heb je gehoord... net als al die anderen.....waarbij het verhaal waarschijnlijk steeds meer opgeblazen wordt... ik heb toch echt gehoord dat hij zich na een wheely van 280 onderuit heeft geremd, echt waar hoor want kheb het namelijk zelf "gehoord". :+

Hehehe, je hebt wel helemaal gelijk, sommige verhalen worden zo, ontiegelijk opgeblazen door mensen die er niet eens bij waren... Laatst horde ik iemand (op een forum, ik weet niet meer waar precies) dat een 1 of andere Mark met spijker banden met 240 km/h over het ijs vloog, en toen maakte hij een stoppie en knalde samen met de motor dwars door het ijs, toen moest ie ook nog dat hele stuk onder het ijs door zwemmen, en de motor was totall-loss! |( AArgh hou toch op man, als je er niet bij bent, doe dan niet alsof jij een stoere gast bent met mooie verhalen die vet opgeblazen zijn, vind ik zooo irritant! (Dit is trouwens voor niemand bedoelt hoor, het kwam ineens in me op toen ik jou reply las. :9 )
 
Terug
Bovenaan Onderaan