Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Ik zit hier nog ff tot 12 uur op m\'n werk, daarna heb ik vakantie..
Vanavond lekker een weekje richting Oostenrijk, Tirol.
\'k Weet nog niet hoe het skiën me af zal gaan, dus heb ik me tijdens de voorbereidingen maar geconcentreerd op het après-skiën![]()
Oh ja, je krijgt m\'n vakantie niet!!![]()
Waar ga je skieen dan? ligt toch nergens echt sneeuw? Had vernomen dat \'t hunebedden ontwijken was \![]()
Waar ga je skieen dan? ligt toch nergens echt sneeuw? Had vernomen dat \'t hunebedden ontwijken was \![]()
Inderdaad, mijn ( onvrijwillige ) vakantie van 5 maanden is voorbij.
Mustang gaat Maandag beginnen aan z\'n nieuwe job. Helaas de computers gedag moeten zeggen, en nu dus maar weer mijn oude vak opgepakt...Automonteur. Hopelijk kan ik binnen korte tijd weer aan de slag als systeem/netwerk beheerder.
Maar ik ben blij dat ik weer een baan heb, kan ik misschien nog eens echt op vakantie dit jaar.... Naar the isle of Man en de straightliners natuurlijk.
Ik heb maar 27 vakantiedagen en GEEN atv dagen![]()
Dank U voor de felicitatie, en inderdaad werd ik wel lichtelijk gestoord thuis.Alleen geen internet op je werkplek ben ik bang...![]()
Ongeveer alle scholieren hebben binnenkort krokusvakantie, maar ik sinds 19 jaar niet.![]()
![]()
Jaaaaaa vakantie; lekker werken!
Als je naar school gaat is werken wel leuk en \"iedereen\" die werkt zegt: zat ik nog maar op school maar daar geloof ik niet in.
Mooi geld verdienen om een motortje te kopen!
Ongeveer alle scholieren hebben binnenkort krokusvakantie, maar ik sinds 19 jaar niet.![]()
![]()
Mustang gaat Maandag beginnen aan z\'n nieuwe job. Helaas de computers gedag moeten zeggen, en nu dus maar weer mijn oude vak opgepakt...Automonteur. Hopelijk kan ik binnen korte tijd weer aan de slag als systeem/netwerk beheerder.