tja....vakantie over?

mad2

Die hard MF'er
27 nov 2001
887
0
amsterdam
Tja, zit ik op mijn werk heb ik gewoon vrij tot half 11. Had ik natuurlijk ook lekker kunnen :] . Gewoon ff niet opgelet heet dat. Hoezo ik ben toe aan vakantie... heeft er nog iemand een vakantie over? Dan hoor ik \'t graaaaaaag! Kan na vieren weg. :)
 
Ik zit hier nog ff tot 12 uur op m\'n werk, daarna heb ik vakantie..
Vanavond lekker een weekje richting Oostenrijk, Tirol.

\'k Weet nog niet hoe het skiën me af zal gaan, dus heb ik me tijdens de voorbereidingen maar geconcentreerd op het après-skiën :)


Oh ja, je krijgt m\'n vakantie niet!! :P
 
Ik had hier ergens nog iets liggen....., maar ik ben het kwijt
nixweiss.gif
 
Ik zit hier nog ff tot 12 uur op m\'n werk, daarna heb ik vakantie..
Vanavond lekker een weekje richting Oostenrijk, Tirol.

\'k Weet nog niet hoe het skiën me af zal gaan, dus heb ik me tijdens de voorbereidingen maar geconcentreerd op het après-skiën :)


Oh ja, je krijgt m\'n vakantie niet!! :P

Waar ga je skieen dan? ligt toch nergens echt sneeuw? Had vernomen dat \'t hunebedden ontwijken was \ '(
 
Waar ga je skieen dan? ligt toch nergens echt sneeuw? Had vernomen dat \'t hunebedden ontwijken was \ '(

Scarface heeft ws de mazzel die ik niet had. Als het goed is ligt er weer een lekker laagje daar in alpen/Tirol. Het was pet inderdaad. Zelfs boven de 2000 meter was het treurig en kale plekken ontwijken. Had met kerst voor het laatst gesneeuwd.
De wagens met sneeuw reden af en aan vanuit Sölden, maar met een beetje geluk is dat niet meer nodig.

maar Madeleine: Heb jij niet spontaan ergens last van waarvoor de beste therapie motorrijden is })
 
Waar ga je skieen dan? ligt toch nergens echt sneeuw? Had vernomen dat \'t hunebedden ontwijken was \ '(

Ik ga naar Kirchberg. \'t Schijnt dat er nu nog 105cm sneeuw ligt en in de komende 7 dagen zou er nog eens 30cm vallen!

Nu nog leren skiën, dan heb ik er ook nog wat aan :+
 
Inderdaad, mijn ( onvrijwillige ) vakantie van 5 maanden is voorbij.

Mustang gaat Maandag beginnen aan z\'n nieuwe job. Helaas de computers gedag moeten zeggen, en nu dus maar weer mijn oude vak opgepakt...Automonteur. Hopelijk kan ik binnen korte tijd weer aan de slag als systeem/netwerk beheerder.

Maar ik ben blij dat ik weer een baan heb, kan ik misschien nog eens echt op vakantie dit jaar.... Naar the isle of Man en de straightliners natuurlijk.
 
[me]Yuri heeft 2 weken aan extra vakantiedagen (werk voor ingang contract) :9 [/me]
 
Ongeveer alle scholieren hebben binnenkort krokusvakantie, maar ik sinds 19 jaar niet. :( :(
 
Inderdaad, mijn ( onvrijwillige ) vakantie van 5 maanden is voorbij.

Mustang gaat Maandag beginnen aan z\'n nieuwe job. Helaas de computers gedag moeten zeggen, en nu dus maar weer mijn oude vak opgepakt...Automonteur. Hopelijk kan ik binnen korte tijd weer aan de slag als systeem/netwerk beheerder.

Maar ik ben blij dat ik weer een baan heb, kan ik misschien nog eens echt op vakantie dit jaar.... Naar the isle of Man en de straightliners natuurlijk.

Gefeliciteerd, ben je tenminste weer lekker bezig, want van thuiszitten ... |(
 
Ik zou gisteren op wintersport zijn gegaan, maar voor het eerst van m\'n leven kan dat door omstandigheden niet door gaan ;(
 
Alleen geen internet op je werkplek ben ik bang... })
Dank U voor de felicitatie, en inderdaad werd ik wel lichtelijk gestoord thuis.
Helaas geen internet op de werkplek, maar het is een uitzendbaan, tot 1 juli, dus misschien na die tijd weer een computerbaan... je weet het tenslotte niet....
Laten we gewoon hopen op betere tijden, met internet op de werkplek....
 
Heb 192 vrije uren per jaar = 24 dagen

Niet alles bij detachering is zo geweldig blijkt wel weer. Beetje weinig, collega die hier vast werkt heeft er 25 + 25 atv dagen. Tsss...
 
Jaaaaaa vakantie; lekker werken!

Als je naar school gaat is werken wel leuk en \"iedereen\" die werkt zegt: zat ik nog maar op school maar daar geloof ik niet in.

Mooi geld verdienen om een motortje te kopen!
 
Jaaaaaa vakantie; lekker werken!

Als je naar school gaat is werken wel leuk en \"iedereen\" die werkt zegt: zat ik nog maar op school maar daar geloof ik niet in.

Mooi geld verdienen om een motortje te kopen!

Ja en weinig tijd om lekker te rijden met de motor. Ja \'s avonds, als het geen kutweer is en je dan niet te moe bent. Maar dat laatste valt wel mee. Nee ik heb liever ook school. Later beginnen dan ik nu werk, en eerder klaar \'s middags en vakanties. Enige nadeel is niet zoveel geld.
 
Vakantie is hardstikke leuk, maar ik ben er na een week altijd alweer poepflauw van. ben liever gewoon 1 of 2 dagen vrij en dan weer een paar dagen werken. Fijn hè zo\'n weekend! :)
 
Mustang gaat Maandag beginnen aan z\'n nieuwe job. Helaas de computers gedag moeten zeggen, en nu dus maar weer mijn oude vak opgepakt...Automonteur. Hopelijk kan ik binnen korte tijd weer aan de slag als systeem/netwerk beheerder.

Ik geloof dat ik liever automonteur zou zijn, of klinkt dit errug stom??
 
Terug
Bovenaan Onderaan