tja..., voor welke moet ik gaan

Na een korte chopper tijd ben ik over gestapt naat eensportieve toermotor. Mijn Yamaha TDM 850 bevalt wel, maar toch ook weer niet.
Door het redelijk rechtop model vang je wel; erg veel wind en das nie prettig. Dus vooroverhangen dan maar. Ik heb gereden (proef )op een Yamaha Thunderace (1000cc). Hij is stabiel snel maar ik heb het gevoel dat de cockpit niet geheel voldoet aan de moderne normen, ook heb ik het idee dat men vergeten is om er een zesde versnelling bij te zetten.
wat is jullie mening hierover en welk alternatief hebben jullie dan voor mij.
niet geheel onbelangrijk is de wel prettige prijs.... (ongeveer 26.000.00 nieuw)
 
Tja hij is wel wat duurder maar hij is wel super de VFR800i :

honda_vfr800i_03.jpg


Ik heb van verscheidene gehoord dat het een supermotor is.
Deze valt wel in je budget en zoals je ziet is ie sportief zat :9~ :
aprilia_sl1000_08.jpg

Aprilia SL1000 Falco

Hij is getest op http://www.motormaniacs.nl en daar kwam ie SUPER goed door de test, hij schijnt net zo super te zijn als een RSV mille :)

[stukkie uit motormaniacs]
Snel
Volgens mij heb ik nog niets geschreven over het schakelen en hoe snel deze motor wel niet is. Want snel is ie zeker, net als de RSV Mille. Het is echt onvoorstelbaar zoals dit ding er vandoor gaat, dat verwacht je gewoon niet van deze motor.
[/stukkie uit motormaniacs]



_________________
Bijna alle CBR600F op een rijtje, wie vult me aan ?



[ Dit Bericht is bewerkt door: J.W op 2001-06-30 12:41 ]
 
Ik heb het nagevraagd aan een kenner (Ro de Zot, van motormaniacs)
Hij deelde dit mee :

[kwote]
Zie ik daar gewoon een foto van mijzelf staan. :+
Die VFR 800 is uiteraard de beste keuze, maar dat kan hij het beste zelf bepalen door proef te rijden en/of motoren te huren. De thunderace is wel lekker goedkoop op de korte termijn.
De manier waarop de man schrijft denk ik eigenlijk eerder aan een BMW, zoals de R1100S, maar die kost ietsje meer dacht ik.
[/kwote]

bron : http://www.prikpagina.nl/read.php?f=66&i=17402&t=17402



_________________
Bijna alle CBR600F op een rijtje, wie vult me aan ?

[ Dit Bericht is bewerkt door: J.W op 2001-06-30 20:00 ]
 
Terug
Bovenaan Onderaan