TK: '03 Kawasaki ZX6R MotoGP Replica

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je zou willen graag... Bedankt voor de moeite. Weet je toevallig ook hoeveel zoiets kost?
160 euro bij [NORML]www.redracingparts.com[/NORML]

GPK400.jpg
 
zo te zien staat hij er nog... Hoop binnen nu en 2 weken contact met je te kunnen opnemen.
 
Hey..

Ik heb trouwens nog een vraagje over de blok.. is het een ZX6R of een ZX6RR ? Ik hoop in de meivakantie te kunnen komen kijken. Ik moet namelijk ook nog op mijn loon wachten. Maar zodra alles op orde is neem ik contact met u op.
 
Hey..

Ik heb trouwens nog een vraagje over de blok.. is het een ZX6R of een ZX6RR ? Ik hoop in de meivakantie te kunnen komen kijken. Ik moet namelijk ook nog op mijn loon wachten. Maar zodra alles op orde is neem ik contact met u op.

Het is en ZX6R blok, dus 636cc, helemaal originel. RR blok is 600cc.

I'll hear from you! Je bent altijd welkom om langs te komen om naar de motor te kijken :]
 
mocht ie niet bevallen heb ik nog een groene zonder stickers te koop :9
 
Volgende week donderdag ontvang ik mijn loon... Ik zou dan graag op die donderdag of vrijdag langs willen komen. Tegen die tijd zal ik u wel opbellen, ik heb de nummer van marktplaats. Ik hoop echt dat de motor volgende week van mij word :D
 
Dit is precies de kawasaki die ik wil, nu nog een jetstream rode ruit en een replica gp motorpak van het kawasaki racing team (L) cant wait till its my turn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan