TK 2 stuks winteroveralls voor doorrijders

Status
Niet open voor verdere reacties.

Giz

MF veteraan
17 sep 2002
5.036
1
Almere
We hebben 2 stuks Hein Gericke Tuareg winter overalls over.
Pu/Alu lining. Absoluut water en winddicht, bijzonder warm zelf getest tot -22. Voorzien van 2 buitenzakken op bovenbeen 2 zakken op de borst en 2 steekzakken met bontvoering. Alle zakken waterdicht. Zitvlak aan binnenzijde voorzien van bontvoering (heerlijk op je bevroren zadel. Pakken voorzien van 3M reflectie.
Let op! dit zijn geen all-weather pakken, ze zijn niet voorzien van een membraan en zijn dus echt voor 's winters bedoelt, bij 10 graden boven nul zweet je je te pleuris in deze pakken. Pakken vallen ruim dus gewone werkkleding is eronder te dragen. Beide zijn maat M.
Prijs 50 euro per stuk.

full
 
kick voor deze 2 prachtige en warme overalls! Had ik al vermeld dat er ruimte inzit voor een rugbeschermer en voor kniebeschermers? zit nu dikke padding in als bescherming. Komop mensen, ze gaan weg wegens aanschaf verwarmde kleding.
 
yep, dat wil ik ook wel weten, ik ben 1.78....

Ik ben ook 1.78 mtr., da's lekker makkelijk :P Ik zit nu tegen de 90 kilo :X . qua breedte/dikte/volume past het pak altijd, daar ben ik niet bang voor.
 
Heb een mail gestuurd naar Seven of Nine. Was beetje in de war, maar hoop dat ie zo ook aankomt?

Ben een koukleum, en kan wel een lekker warm pak gebruiken in de winter :P
 
je mail is ontvangen maar verder geen reactie gehad. Moeten we de overall reserveren?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan