TK: 2005 Ducati 749 circuitracer met slechts 4300 km.

Monsterrr

MF veteraan
15 dec 2003
1.103
0
Amsterdam
Je leest het goed, met slechts iets meer dan 4.000 km erop. 2,5 jaar geleden gekocht, was nog bijna nieuw en ingezet als circuitfiets.

- 2 sets kuipen
- omgebouwd naar circuit dus geen verlichting unit
- Racekuipframe voor
- Race ruitje
- Ducati race filters
- Net nieuwe sportremblokken
- Carbon cover voor uitlaat
- Carbon uitlaatschildje
- Carbon achterspatbord
- Vering is aangepast
- Crashprotectoren op kuip, voorvork en achterbrug
- Pazzo rem en koppelingshandel
- Rizoma rem en schakelset (3 maanden oud)
- Ducati groter tandwiel achter, kleiner voor
- Dikkere uitlaatbochten
- Optioneel met Termignoni uitlaat

Onderhouden door Motortour Amsterdam, met een van de beste ducati monteurs van NL. Ik meen dat Feiko door Ducati uitgeroepen is tot nr.2 monteur van Europa..

Nooit problemen mee gehad, altijd goed gelopen. Iedere paar races (ZAC, MSL) nieuwe olie en filter, is aan het begin van ieder jaar geheel nagekeken en geserviced door Motortour.

Prijs: 6000
full

full

00.
 
Laatst bewerkt:
hoi,

heb ook zo'n 749. wil je toevallig niet wat los verkopen? Ben nog op zoek naar een racekuip....
Met wat voor tandwielverhouding rij je? En maak je daarin in nog verschil op welke baan dat je rijdt?

gr. Ruud
 
Ha Twin racer, das wel een bod waar we over kunnen gaan praten..

Stuur me anders even een mail op b.hawinkels ape planet.nl dan praten we verder!

Gr, Monster
 
hoi,

heb ook zo'n 749. wil je toevallig niet wat los verkopen? Ben nog op zoek naar een racekuip....
Met wat voor tandwielverhouding rij je? En maak je daarin in nog verschil op welke baan dat je rijdt?

gr. Ruud


Hier toevallig overheen gelezen? of wil je er geen antwoord op geven?

groeten Ruud
 
Hier toevallig overheen gelezen? of wil je er geen antwoord op geven?

groeten Ruud

Ja das geheime info :-) Nee sorry man, was ff druk. Ik rij met 14 tands voor en ik meen 41 achter, beide tandwielen van Ducati Performance en dat is de kleinste voor en de grootste achter die ze leveren. Voor Assen en Zandvoort is dat beide prima, ik kom nergens gek uit met schakelen dus ik laat ze ook gewoon zo.

De racer is gereserveerd voor iemand tot 1 dec dus 99,99% zeker verkocht ncl alle losse onderdelen.

De folder voor de 848 is al binnen :Y :Y :Y :Y :Y

Ik heb overigens geen losse achterkant meer, ik had twee setjes racekuipen en deze gaan mee naar de blije nieuwe eigenaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan