TK: airoh mathisse triple systeem HELM maat: XL (62-63)

tomdist

MF'er
22 mei 2009
166
0
Beste,

Hierbij bied ik te koop aan mijn amper gedragen helm. Een Airoh Mathisse RS triple.

Ik weet dat het kopen van een 2e hands helm wordt afgeraden, maar deze helm is in totaal zo'n 1,5 uur gedragen. 1 motor les en 1 half uurtje op mijn motor (buiten de les om). Ik heb nog geen rijbewijs, vandaar.

Er is geen krasje te zien of een ander gebrek. Hij is zga nieuw.

reden van verkoop: Hij valt mij net iets te groot (voornamelijk aan de zijkanten)

De maat is XL, hij valt wel groot is mijn idee. Ik heb een wat langwerpig hoofd waardoor de zijkanten niet strak genoeg tegen mijn gezicht aan zat.

Het is mooie systeem helm die ik liever had gehouden, maar ja if the shoe dont fit

Doe een mooi bod, ik realiseer me dat het een 2e hands helm is, maar als er niet voldoende geboden wordt hou ik hem liever nog even vast.

nieuw prijs varieert, maar rond de 200 euro
full
 
nog een plaatje van de helm open.

let wel: het plaatje toont niet de triple versie.

de helm is overigens mat voor zover jullie dat nog niet door hadden.
full
 
oh en nog een weetje wat handig kan zijn; ik woon in almere. versturen kan ook
 
heeft u goede foto's van die van u

ik heb op dit moment ook een Airoh Mathisse RS (maat moet ik ff na kijken)
maar ik vind ze wel lekker zitten en dan is een 2e helm voor een leuk bedrag nooit verkeerd als m,n andere kapot gaat of zo

maar alleen is de prijs niet echt juist kost in nijmgen bij termaat €185.00 (met 2 jaar gerantie)
dit is echt wel de normale uitvoering (maar ik kon toen de tripple ook voor die prijs mee nemen
als u wat aan de prijs doet zal ik er over na denken of ik overga tot kopen of dat ik verder zoek
 
oke, Ik zal morgen wat foto's erop zetten, maar dat worden geen perfect mooie foto's. Nogmaals hij is echt zgan. Hij ziet er dus gewoon uit zoals op die reeds geplaatste foto's.

Als je wilt kan ik ook de foto's mailen, kan jij gelijk een prijs noemen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan