[TK] Akrapovic Honda CBR600RR

Haantje

MF veteraan
6 jun 2004
2.005
0
Hoorn (Noord Holland)
Hallo,

Ik bied te koop aan:
- Akrapovic (Carbon) demper voor Honda CBR600rr model 03/04

De demper is in super goede staat en wordt geleverd met een uitneembare DB-killer!
Doe een goed bod en wie weet is deze prachtige demper dan van jou!

Om een idee te krijgen van het geluid zonder DB-killer:
O-) het is de 2e motor die voorbij komt;)

mods_tail.jpg

full


Prijs € 325,- in nieuwstaat!
Nieuwprijs is +- € 650,- !!
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik bied te koop aan:
- Akrapovic (Carbon) demper voor Honda CBR600rr model 03/04

De demper is in super goede staat en wordt geleverd met een uitneembare DB-killer!
Doe een goed bod en wie weet is deze prachtige demper dan van jou!

Om een idee te krijgen van het geluid zonder DB-killer:
O-) het is de 2e motor die voorbij komt;)

[afbeelding]
[afbeelding]


Mooie demper hoor :9~ en het geluid mag er ook wezen. Zonde dat je zoiets wegdoet.
Maarre wil je mijn dijkje niet zo onveilig maken voortaan :+ O-) .
 
mooi ding :}

jammer dat hij weg moet hoor ;)

ik bied 5 euro :P


er staat trouwens in typfoutje in de nama van dat filmpje, motorrijden?
 
Laatst bewerkt:
Het is dat hij voor een 03/04 600RR en niet voor een 05 is anders was hij verkocht geweest :(
 
Zou je is een foto recht van achter willen nemen... Want die dempers hebben het nadeel dat ze soms niet helemaal recht zitten en een beetje scheef hangen.

P.S. wat voor prijs zit je ongeveer aan te denken?
 
Zou je is een foto recht van achter willen nemen... Want die dempers hebben het nadeel dat ze soms niet helemaal recht zitten en een beetje scheef hangen.

P.S. wat voor prijs zit je ongeveer aan te denken?
Ik had nog een foto:)
Hij zit idd niet helemaal recht hebben de meeste seatpipes ;) maar mij persoonlijk heeft het nooit gestoord ;)

ik denk zelf aan 325 euro. Nieuw is hij geloof ik rond de 650 euro en deze is in nieuwstaat en met DB killer!

:)
full
 
Laatst bewerkt:
Zou je is een foto recht van achter willen nemen... Want die dempers hebben het nadeel dat ze soms niet helemaal recht zitten en een beetje scheef hangen.

P.S. wat voor prijs zit je ongeveer aan te denken?

Dat ligt niet aan deze uitlaat ;) Iis een kwaal van dit model...

Tevens kick voor deze mooie dempert...
 
Laatst bewerkt:
Ik had nog een foto:)
Hij zit idd niet helemaal recht hebben de meeste seatpipes ;) maar mij persoonlijk heeft het nooit gestoord ;)

ik denk zelf aan 325 euro. Nieuw is hij geloof ik rond de 650 euro en deze is in nieuwstaat en met DB killer!

:) [afbeelding]


hmmm tering ..... "niet helemaal recht" . ..... ????
Hij zit echt vreselijk scheef , das niet mooi bij zon beauty van een uitlaat. .... hang hem recht joh !
 
hmmm tering ..... "niet helemaal recht" . ..... ????
Hij zit echt vreselijk scheef , das niet mooi bij zon beauty van een uitlaat. .... hang hem recht joh !
Eerlijk gezegd intereseert het mij niet zoveel wat jij er van vindt.
Ik probeer hier namelijk iets te verkopen.......... -O-

Wanneer je hem in het echt ziet valt het niet eens....... :) 8-)
 
Laatst bewerkt:
hmmm tering ..... "niet helemaal recht" . ..... ????
Hij zit echt vreselijk scheef , das niet mooi bij zon beauty van een uitlaat. .... hang hem recht joh !
Moet je eens zien hoe een Arrow eronder hangt die zit pas scheef. Is allemaal gedaan voor een betere flow vanaf de linkpijp richting de demper. Als de demper recht hangt dan moet de linkpijp een hele rare knik maken vlak voor de demper. Niet echt bevorderlijk voor de flow in de uitlaat. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan