TK: Alpinestars GP-Tech Handschoenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tjaps

MF veteraan
12 jul 2006
5.793
0
Te koop: Alpinestars GP-Tech Handschoenen

Maandje of 4 geleden gekocht maar na een aantal keer rijden blijken ze toch een maatje te groot.

Het is maat XL en ze mogen weg voor 125e.
Ze zijn zo goed als nieuw.

ALP-GPT-_is


De gene die ik heb zijn iets anders dan om het bovenstaande plaatje omdat het het nieuwe model is. 2 Fototjes van die van mij:
Foto 1
Foto 2

Fototje van m'n hand met afmetingen erbij. Om ze goed te passen zullen je handen ietsie groter moeten zijn (overal een mm of 5).

handmaat.jpg
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen, Mooie handschoenen. Ik bied €80,-
Ze zijn nieuw tussen de 200 en 220, dus 80 is me net even wat te weinig voor handschoenen die in perfecte staat zijn ;).
 
Laatst bewerkt:
Gezien de maten van jouw hand en de mijne zouden ze me kunnen passen. Kan ik ze zaterdagmiddag komen passen? Ik bied je 115 euro. Stuur me maar een pb met de bijzonderheden, als je dit niet via het topic wilt doen.

Greetz, kowalski.
 
Aangezien kowalski nog niet het gevraagde bedrag heeft geboden ga ik even mee;

Vanavond moet ik even kijken wat ik nu heb (twijfel tussen L en XL), als het xl is koop is ze van je voor €125 + €5 opsturen.
Als ze niet dezelfde maat zijn als die ik nu hebt gaat het uiteraard over.
 
Gezien de maten van jouw hand en de mijne zouden ze me kunnen passen. Kan ik ze zaterdagmiddag komen passen? Ik bied je 115 euro. Stuur me maar een pb met de bijzonderheden, als je dit niet via het topic wilt doen.

Greetz, kowalski.
Aangezien kowalski nog niet het gevraagde bedrag heeft geboden ga ik even mee;

Vanavond moet ik even kijken wat ik nu heb (twijfel tussen L en XL), als het xl is koop is ze van je voor €125 + €5 opsturen.
Als ze niet dezelfde maat zijn als die ik nu hebt gaat het uiteraard over.
Ik wacht de reactie van Mauzer even af aangezien die meer geboden heeft, mocht dat niet door gaan dan stuur ik je vanavond even een PB/Mail kowalski :).
 
Laatst bewerkt:
even gekeken, mijn dainese zijn xxl, maar als ik de vingers opmeet, dan moet deze als gegoten of minimaal te klein zijn. dat rekt wel, verkocht dus.

Als je mij een mailtje stuurt met je (bank)gegevens, krijg je er een terug met een verzendadres.
 
even gekeken, mijn dainese zijn xxl, maar als ik de vingers opmeet, dan moet deze als gegoten of minimaal te klein zijn. dat rekt wel, verkocht dus.

Als je mij een mailtje stuurt met je (bank)gegevens, krijg je er een terug met een verzendadres.
Mail verstuurd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan