tk: Alpinestars Octane Combi Zwart maat 52 (nieuw!)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hardmat

MF'er
22 apr 2007
105
0
Steenderen
Te koop aangeboden:

Nieuwe Alpinestars Overall in de kleur zwart.
Ik heb het pak zo'n 4 maanden geleden gekocht, en heb het toen 1x aangehad: om even te passen toen hij uit de doos kwam..

Echter nu na 4 maanden intensief fitness, kwam ik er gister achter dat ik het pak niet meer pas.

Aangezien ik pas over een tijd verder ga met rijlessen, en in die tussenliggende tijd door wil gaan met fitness, wil ik het pak verkopen.
over een paar maanden pas ik hem al helemáál niet meer, en dat is zonde.

Vandaar.
Ik heb het pak destijds gekocht voor €680, en ik zie bij kalsbeek dat het pak nog steeds hetzelfde kost.
Daarom lijkt een prijs van 600euro me erg scherp.
Het pak is 100% nieuw en zit nog in het plastic in de doos, waar ik hem in de tussentijd heb bewaard.
Foto-PEHHYEJU.jpg

Foto-HHOAEHTV.jpg

Foto-KRXHJHHQ.jpg


Bij interesse graag mailen naar jessuh_57 apenstaart hotmail punt com
 
Laatst bewerkt:
Mooi pakje :) heb m nog even mogen aanschouwen maar ben er zelf te vet voor had ik al ontdekt in de winkel haha..

Ben je vast snel kwijt :)
 
Kickje voor dit vette pak!
Inc gloedjenieuwe kneesliders!
en als je wil posen mag je mijn ouwe er ook wel bijnemen ipv de nieuwe :P kan geregeld worden met ts haha
 
Geen interesse hoor, maar is het nou een combi of overall? Dacht op de foto een overall te zien?

Tevens kickje
 
je hebt gelijk.. foutje bij het kopieren van de productnaam van internet
het is, zoals op de foto's te zien is, een overall.. :+
 
Laatst bewerkt:
fucking stom..
Het is WEL een overall..
heb bij het erop zetten de naam vanaf internet gekopieerd.. Had ik even beter moeten kijken.

Excuses voor de verkeerde info!
 
als een modje deze wil dichtgooien? heb al een goede aangemaakt met de juiste topictitel.
OF de titel van dit topic veranderen, ff opschonen, en het nieuwe topic van een slotje voorzien vind ik ook prima ;)
 
Gebruik hiervoor de knop topicreport, bovenaan, dat werkt het snelst.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan