TK: Arai Monster Energy Hopkins replica in nieuwstaat!

Status
Niet open voor verdere reacties.

FactoRyan_v4

ApeX predator
7 mei 2008
5.156
4.131
Emmen
Instagram
Ik ga waarschijnlijk volgend seizoen SM rijden (met een crosshelm) en daarom ga ik mijn straathelm verkopen.
Het is een Arai Chaser Monster Energy Hopkins replica, ik heb er ongeveer een half seizoen mee gereden en hij is in nieuwstaat.
De maat is M (hoofdmaat 57-58)
De stickers op het vizier kunnen zonder probleem verwijdert worden.

De helm (huidige fc-moto. prijs €499,95) wordt geleverd met:

- Silver iridium vizier (t.w.v €110,- bon aanwezig)
- Blank vizier met pinlock
- Pinlock vizier
- Onderhoudsolie
- Neuskapje (tw.v. €20,- )
- Luxe helmzak
- Boekjes en stickers

Alles compleet in de originele doos.

s1051007m.jpg

img00450201107310119.jpg

dsc4378.jpg


Doe een goed bod, geen onzin. We weten allemaal wat een Arai waard is dus bieden naar waarde bitte :)

Bij vragen of interesse graag mailen of een PM..! :)
 
Laatst bewerkt:
Hmmm zag 'm gister rijden en toen dacht ik hij is toch wel vet... Maar heb er vorig jaar van afgezien en een rx7gp Rae replica gekocht met vizier dus je begrijpt dat ik helaas niet even 450 heb liggen voor een 2e helm :(

Superdikke helm dat wel!! KICK
 
Hmmm zag 'm gister rijden en toen dacht ik hij is toch wel vet... Maar heb er vorig jaar van afgezien en een rx7gp Rae replica gekocht met vizier dus je begrijpt dat ik helaas niet even 450 heb liggen voor een 2e helm :(

Superdikke helm dat wel!! KICK

Thanx..!
 
Ik zie trouwens dat ik een S heb, dus ik zou 'm helaas toch niet passen... Nu weet ik wel dat de Chaser en de RX7GP verschillen qua pasvorm, maar dat lijkt me niet een hele maat schelen toch?
 
Ik zie trouwens dat ik een S heb, dus ik zou 'm helaas toch niet passen... Nu weet ik wel dat de Chaser en de RX7GP verschillen qua pasvorm, maar dat lijkt me niet een hele maat schelen toch?

Ik heb geen idee, dat zou je echt moeten proberen! Mijn beste vriend had ook interesse, hij heeft ook maat S en de helm pastte hem prima! Helaas zou het dan zijn 3e helm worden en dat was iets te veel van het goede haha! :+

Ik weet wel dat merken onderling erg verschillen. Ik heb bij Arai en Shark maat M maar bij Suomy L geloof ik..
 
Laatst bewerkt:
Ja klopt, maar die RX7GP van mij is ook een Arai hoor ;) Maar goed ik kan natuurlijk altijd even passen in de winkel... Maar ehm... wat moet 'ie kosten zonder iridium vizier? Vind dit zelf namelijk niet zo mooi en heb zelf gewoon een zwarte...
 
Ja klopt, maar die RX7GP van mij is ook een Arai hoor ;) Maar goed ik kan natuurlijk altijd even passen in de winkel... Maar ehm... wat moet 'ie kosten zonder iridium vizier? Vind dit zelf namelijk niet zo mooi en heb zelf gewoon een zwarte...

Ik wil hem het liefst eigenlijk compleet gaan verkopen, ben ik er in 1x vanaf..
Je kunt hem zelf ook los gaan verkopen maar geloof mij dat een iridium vizier op deze mooier staat als een zwarte!

Enne, vizier van een RX7GP past niet op een Chaser, alleen die van een gewone RX7.. ;)
 
Hele mooie helm maar voor die paar tientjes meer haal ik wel een nieuwe :P

Volgens mij is het verschil met een nieuwe plus het vizier en neuskapje gewoon €205 maar als jij dat een paar tientjes vind..

De helm ligt iig niet in de weg, er komt vanzelf wel een motor weer en als hij er nog is zet ik hem mooi zelf weer op mn knar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan