TK: berik 1-delig pak maat 50

skully25

Die hard MF'er
4 jul 2005
390
0
Knesselare, België
Te koop aangeboden

Berik 1-delig pak laguna seca
maat 50, kleuren: grijs wit en zwart

slechts enkele malen gedragen tijdens circuitsessies, geen valschade
reden van verkoop: pak is voor mij wat te groot

aangekocht voor 815 euro
vraagprijs: 600 euro
opsturen naar nederland geen probleem

8814576.jpg
 
Hallo,

zit er bij de rits op de buik geen leer??
En is dit nu niet gevaarlijk?
verder is het een mooi pak, maar lijkt mij minder veilig
met dat "stof".
 
is een kleine strip textiel in de buikstreek, ik ken wel meerdere pakken die daar een stuk textiel hebben waarschijnlijk om ventilatie te bevorderen. hoe dat zit inzake bescherming weet ik niet aangezien ik zelf nog nooit de baan ben afgeschoven op m'n buik. tevens denk ik dat de kans dat je plat op je buik over de tarmac schuift na een crash eerder nihil is.

nog een fototje van de achterkant
8814576_2.jpg
 
Tear resistant materiaal waarschijnlijk, daarnaast constant plak op je buik vallen gebeurd denk ik niet, je rolt toch wel om, of je schuurt met je schouders.
 
Tear resistant materiaal waarschijnlijk, daarnaast constant plak op je buik vallen gebeurd denk ik niet, je rolt toch wel om, of je schuurt met je schouders.


Bij mijn Dainese was het van kevlar. Jammer dat het pak niet in het rood was (maat is waarschijnlijk wel goed), die heb ik namelijk op het oog. Alleen het prijskaartje kan wel wat mee gebeuren he. Kan 'm in de winkel voor 679,- krijgen :X
 
Bij mijn Dainese was het van kevlar. Jammer dat het pak niet in het rood was (maat is waarschijnlijk wel goed), die heb ik namelijk op het oog. Alleen het prijskaartje kan wel wat mee gebeuren he. Kan 'm in de winkel voor 679,- krijgen :X

ik heb het pak hier voor 815 euro aangekocht en gezien de huidige staat lijkt 600 euro mij een faire prijs. je moet begrijpen dat ik niet speciaal m'n prijs ga aanpassen omdat er ergens een winkel is in nederland die hetzelfde goedkoper aanbiedt aangezien m'n advertentie ook op meerdere belgische sites staat en de gemiddelde belg niet direct zal afzakken naar die zaak waar je het over hebt. als ik zou moeten rekening houden met prijzen van allemaal verschillende buitenlandse shops kan ik het net zo goed meteen weggegeven. :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan