[TK] BMW K1200S 6-'05

Herr Flick

MF veteraan
25 feb 2003
8.632
6
full


Ik heb deze mooie motor zelf nieuw gekocht 6 jaar geleden en nu mag ik toch maar weer eens uit gaan kijken voor een nieuwere.

[*]K1200S
[*]17-6-2005
[*]60000km
[*]Net nieuwe grote beurt incl remvloeistof
[*]Absoluut 100% BMW dealer onderhouden
[*]Komt van 1e eigenaar *D
[*]ABS
[*]ESA
[*]Middenbok
[*]Originele alarminstallatie incl SCM certificaat (met nieuwe keuring)
[*]Handvatverwarming
[*]Banden: Michelin Pilot Power
[*]Xenonverlichting (dimlicht 6000K, helemaal weggewerkt)

Alle (legale) keuringen toegestaan, motor heeft alle modificatie's gehad rijd subliem!
Komplete nieuwe koppeling + distributie ketting/tandwielen(okt 2010).

Verse foto's komen later, motor staat nu bij de dealer voor de 60000km beurt
Alle rekeningen ter inzage incl aankoopfaktuur/keuringsrapport SCM

Altijd binnen gestald en nooit op gerookt! 8-)

7500,- :)
 
Laatst bewerkt:
Ten opzichte zijn Japanse tegenhangers (Blackbird en Hayabusa) vonden de bladen dat 'ie door zijn wielbasis wat tekort kwam op wendbaarheid, de focus leek meer te liggen op rechtuitstabiliteit. Hoe heb je dat zelf ervaren?

IK rij zelf een Blackbird en ben op zoek naar een motor met vergelijkbaar vermogen en koppel, maar dan met ABS. De focus ligt nu op een naked, maar deze machines zijn toch ook wel übergaaf.

O ja: Cardan is fijn, scheelt weer wat onderhoud. En hoeveel lelijker wordt 'ie van koffers, als ik een keer naar Schotland/Duitsland/Italië etc. wil?
 
Laatst bewerkt:
Ten opzichte zijn Japanse tegenhangers (Blackbird en Hayabusa) vonden de bladen dat 'ie door zijn wielbasis wat tekort kwam op wendbaarheid, de focus leek meer te liggen op rechtuitstabiliteit. Hoe heb je dat zelf ervaren?

IK rij zelf een Blackbird en ben op zoek naar een motor met vergelijkbaar vermogen en koppel, maar dan met ABS. De focus ligt nu op een naked, maar deze machines zijn toch ook wel übergaaf.

O ja: Cardan is fijn, scheelt weer wat onderhoud. En hoeveel lelijker wordt 'ie van koffers, als ik een keer naar Schotland/Duitsland/Italië etc. wil?

Ook de K kent een lange wielbasis en is zeer stabiel, maar in een korte draai merk je idd wel dat je een langere motor rijd, maar ik heb dit nooit als een probleem ervaren. Wat erg fijn is, is dat de motor niet duikt, je kunt flink in de ankers zonder het idee te hebben dat al het gewicht naar voren verplaatst word.

Hoeveel deze motor motor lelijker word van koffers.. tja.. da's simpel te beantwoorden!

full


Het maakt overigens niet uit in welk land je rijd! :+
 
Ik vind dit echt prachtig maarja om zoiets te kopen moet je geld hebben en daar moet je voor werken en, ik ga slapen mensen! Prachtige motor iig!
 
bekende foto :+

ik ga zelf - als het niet met bakken uit de hemel komt - zaterdagmiddag proefrijden op een k1200s

moet ik alleen de r1100s nog kwijt

ben erg benieuwd
 
Ha Rolf, goede keuze na de VFR (en de R) ;)
ja er is hier thuis iemand die nog regelmatig aan mijn vorige mooie motor refereert, en dan vuil naar de BMW kijkt

jij hebt de viffer uiteindelijk ook niet lang gehad toch?

zeg, is een R1100s niets voor je? :+
 
Morgen kan ik de biemer weer bij de dealer ophalen, as maandagmiddag gaat ie voor onbepaalde tijd de grens weer over.. :]
 
Beurt is uitgevoerd, alarm is gekeurd, wiellagers voor zijn vervangen, Kaatje kan er weer tegenaan!

:]
 
Terug
Bovenaan Onderaan