TK: BMW R1150GS Adventure 03/2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

Skip69

MF veteraan
26 okt 2003
5.674
0
Twente
Ze is van 03/2003. Ze heeft 33.500km gereden en de 30.000km beurt gehad. De motor heeft tevens nog garantie tot april 2008 welke overdraagbaar is aan de volgende eigenaar en in heel Europa geldig is. Bij verkoop wordt de motor voorzien van een nieuwe achterband. Motor is een plaatje en naar gebruikssporen - krasjes ed - moet je heel goed zoeken...
De motor is voorzien van;

- ABS
- Enduroversnelling - 1e kort
- Valbeugels
- 30 liter tank
- MiGSel Oliekoelerbeschermer
- Touratech verlaagde en bredere voetsteunen met verstelbare schakelpook, origineel aanwezig
- Hella Micro DE breedstralers
- TT hardparts / stuuraanslag
- Wunderlich Carbon zijdeksels
- 25mm stuurverhogers
- Witte richtingaanwijzers

Vraagprijs € 10650
Inruil R1100GS bespreekbaar bij een vraagprijs van € 11.500

dscf0524kk8.jpg

dscf0523di7.jpg

dscf0520kc6.jpg

dscf0517fh7.jpg
 
Laatst bewerkt:
Voor dit type motorfiets is er kennelijk op dit forum niet zoveel interesse... ;)
 
Skip verschrikkelijk mooie motor.
Kom helaas 2000 euries te kort anders zou ik zeker reageren.
Maar verwacht dat er meer zijn op motorforum die interesse hebben.
In ieder geval schopje voor je
 
We kunnen wel iets met het verschil doen... ;) enne .. thnx voor het compliment. Ik wil niet overdrijven maar soms vraagt iemand wel eens ... is ie nieuw?
 
Yep .. en dan heb je er een van 2002, dan komt er nog bijna € 1000 bij voor keuren en BPM en dan heb je geen twinspark, geen deelintegraal ABS met electronische rembekrachtiging en geen twee jaar garantie. Sterk aan de prijs is toch een lichtelijk overdreven uitspraak voor een motor met nog bijna twee jaar garantie - overdraagbaar - en die hier bij de dealer nog tussen de € 12000 en € 13000 moet opbrengen met meer kilometers. Daarbij stel ik je ongefundeerde negatieve uitspraak niet echt op prijs en zou ik het prettig vinden met serieus geïnteresseerden in gesprek te komen zonder vervuiling van mijn topic
 
Laatst bewerkt:
Yep .. en dan heb je er een van 2002, dan komt er nog bijna € 1000 bij voor keuren en BPM en dan heb je geen twinspark, geen deelintegraal ABS met electronische rembekrachtiging en geen twee jaar garantie. Sterk aan de prijs is toch een lichtelijk overdreven uitspraak voor een motor met nog bijna twee jaar garantie - overdraagbaar - en die hier bij de dealer nog tussen de € 12000 en € 13000 moet opbrengen met meer kilometers. Daarbij stel ik je ongefundeerde negatieve uitspraak niet echt op prijs en zou ik het prettig vinden met serieus geïnteresseerden in gesprek te komen zonder vervuiling van mijn topic

:^

hatseflats..en zo is het maar net :Y

mijnes was zelfs nog iets meer dan jouw genoemde 13.000...ik bdoel maar :P
 
Laatst bewerkt:
Klopt .... helaas heb ik een goede reden om hem te verkopen, maar... ben nog jong, dus een GS zal er waarschijnlijk in de toekomst wel weer komen
 
Suc6 dan maar met de verkoop!
Rijdt heerlijk mensen zo,n GS
Waardevast en hufterproof :+
:]
Kan het weten rij al 2 weken GS. ;) En reeds 4000 km erop zitten :Y zonder moeite :Y

kickje
 
Wie maakt me los met een mooi bod, dan betaling gevolgd door aflevering in een gewassen en gepoetste staat?
 
Hehe, kan best een goed bod doen, alleen betalen zit er dan niet in :D

Succes met de verkoop Skip!
 
Thnx mate ... zag dat je je zinnen een beetje hebt gezet op een mooie 1100? Big brother is watching ... :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan