[TK] Dames motorpak textiel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kiwi

MF veteraan
15 sep 2004
7.772
272
Beilen
Te koop: een dames motorjas en motorbroek.

Beiden ongeveer 1 seizoen gedragen door mijn duo-passagier (iets van 10 ritten) maar de set past niet meer :X

Jas

Merk: Roleff

Materiaal: polyester/textiel

Bescherming: Uitneembare protectors op rug, schouder en elleboog

Extra: Wind en waterdicht en reflecterend (Kodra / Scotchlite 3M / Windex)

Voering: Er zit een uitneembare binnenvoering bij

Maat: Het label is 'S' maar hij past goed bij een lengte van 1.76 en een gewicht tussen 70-75kg. Meer zou ook kunnen, maar dan hangt het van de heupomvang af.

Prijs: 50 euro

jas2custom.jpg


jas1custom.jpg


jas1custom.jpg


capturecustom.jpg



Broek

Lijkt veel op een spijkerbroek model, dus ook goede pasvorm. Heeft echter slijtvast textiel als materiaal. De broek is waterdicht en heeft reflecterende logo's. Hij heeft een rits aan de bovenkant zodat hij aan een jas gekoppeld kan worden.

Bescherming: Protectors op de knieën

Maat: 40, past goed bij 1.73 meter en 70 - 75kg.

Prijs: 40 euro

p6160353custom.jpg


p6160356custom.jpg


p6160355custom.jpg
 
Laatst bewerkt:
Kick..een goed bod mag ook. Passen kan in Gorinchem...opsturen kan eventueel ook.
 
Als je de broek voor 40,- ook opstuurd heb ik wel interesse!
Is goed hoor, hij ligt hier anders toch maar wat..en het nieuwe pak is al besteld.
Stuur maar een e-mailtje naar het adres in mijn profiel :Y


Is niet doorgegaan, bovenstaande heeft geen interesse meer.
 
Laatst bewerkt:
Kick *O*

gisteren nog kijkers gehad..maar de broek zat net te strak...daardoor ging het feest niet door. (ze had verwacht dat de maat 40 motorbroek losjes over haar maat 42 spijkerbroek zou passen _O- )
 
en een Kickje!
Hey je mag dit niet zomaar omhoog kicken! :o

Nu moet ik verplicht hem updaten ..want de broek gaat volgende week zaterdag naar Groningen, als potentieel (als hij past) verjaardagscadeau van een vriendin.


ps: toch bedankt voor het omhoog kicken Zen ;)
 
Laatst bewerkt:
Oh voordat ik het vergeet: De jas is dus nog steeds aanwezig..roep eens een bod!

Volgens mij is het ook geen 100% damesjas, ik denk eerder dat het een unisex model is.
Leuk voor de rijder die voor een paar 10tjes een zo goed als nieuwe jas wil dragen..zelfs goedkoper dan de Aldi-motorkleding :Y
 
Hey je mag dit niet zomaar omhoog kicken! :o

Nu moet ik verplicht hem updaten ..want de broek gaat volgende week zaterdag naar Groningen, als potentieel (als hij past) verjaardagscadeau van een vriendin.


ps: toch bedankt voor het omhoog kicken Zen ;)

-O- lekker is dat...







:+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan