TK een TDM '98 in onderdelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

moTorDMuis

MF veteraan
8 jun 2003
4.274
1
dorpje naast Hoorn
Een up-date van de nog niet verkochte onderdelen, ik heb nog:
accubak
achterlicht unit+beugel
achterrem pendaalas
achterwiel BT 20 en velg
beschermplaat links en rechts
draadboom met zekeringskast
koelwaterslang
mikuni carbarateurset
remklauwset voor
schakel pendaalset
startmotor
uitlaatbochten
valbeugel
voetsteun +beugel, links en rechts
voetsteunen bestuurder
achterbrug
achterremklauwcylinder
benzinepomp
cdi-unit
koelvloeistofreservoir
luchtfilterhuis powerbox
rempendaal
drijfstang 2x
stuurkuip draadboom met knipperrelais
uitlaatdempers
verhoogd ruitje ca 43 cm
draadboom
achterremschijf
tankslot
en als laatste de zijstandaard oftewel de jiffy




Zoals vele van jullie hebben gelezen kan ik niks meer doen aan mijn TDM die na een vastloper is stil te komen staan.
Zal die snert TDM ooit nog rijden op een OBT :-)

Voor @HPlaverda hulde :} :} :} :} omdat hij alles aan mijn motor heeft gedaan wat hij kon, aangezien ik al heel veel kosten aan de motor heb gehad om hem op te knappen {in 1 jaar tijd zo een 2500 euro} wordt hij verkocht in onderdelen om daar misschien nog een leuke brik van te kopen en er een streetfighter van te maken :)
We zien wel...kijken wat de verkoop op brengt, dus mede M-Fers, de TDM staat ook op marktplaats, als iemand wat nodig heeft mail me
pkosters@hotmail.com

full
 
Laatst bewerkt:
verkoop je het ook los? zo ja dan heb ik interesse in zo'n deel onder het zitje,rechterkant (als je erop zit)
 
Muisje vergeet ook nog te melden dat ze een zijkofferset heeft, en een verhoogd ruitje in de aanbieding heeft :)
 
je vroeg om een brik , ik heb der eentje

knoppie drukken lopen , geen belasting , oldtimer verzekering , en zuinig ook nog.
 
je vroeg om een brik , ik heb der eentje

knoppie drukken lopen , geen belasting , oldtimer verzekering , en zuinig ook nog.
ik denk niet dat er interesse bestaat in een cb400f...sterker zelfs: er is geen interesse :) ...sorry.........
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan