TK: FZR 600 "full options"

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tarwetijger

MF veteraan
13 dec 2002
12.296
3.053
Assen
Te koop aangeboden:

Type: Yamaha FZR600
bouwjaar: 1992
kmstand: 73.000 km
Prijs: **verkocht**

Staat van onderhoud:
Nieuwe ketting/tandwielen (Tsubaki)
Nieuwe banden (Pirelli Sport Demon)
Nieuwe koppelingsplaten
Remcilinder gereviseerd

Bijzonderheden:
LSL kroonplaat + enduro stuur
WP vering voor en achter
Stalen remleidingen voor en achter
Tailrisers (achterkant ong. 4 cm omhoog, momenteel niet gemonteerd)
Open LASER uitlaat, volledig systeem
Vork-beschermers
LED voltmeter
Duozit-afdekkapje

De kuipdelen zijn niet strak. De zijdelen zijn provisorisch gerepareerd en de topkuip is ingekort vanwege het andere stuur. Hierbij zijn de kuipspiegels komen te vervallen.

Incl. originele delen (kroonplaat + clipons, uitlaat, achterschokbreker en voorveren, nwe kuipruit, originele remleidingen) en werkplaatshandboeken (twee stuks, Haynes én Clymer)

full
 
Laatst bewerkt:
oei, ik twijfel, ik zoek nog een fiets om weer bij de gamma te gaan rijden. ;)

Koop je zelf een nieuwe?
 
oei, ik twijfel, ik zoek nog een fiets om weer bij de gamma te gaan rijden. ;)
Twijfelen doe ik zelf ook nog eigenlijk... 't rijdt echt heel grappig met dat andere stuur. *O*
Koop je zelf een nieuwe?
Ik heb al een YZF750R. Voor de FZR komt een één- of twee-cilinder in de plaats, maar niet op korte termijn denk ik. Eerst effe sparen. :)
 
Twijfelen doe ik zelf ook nog eigenlijk... 't rijdt echt heel grappig met dat andere stuur. *O*Ik heb al een YZF750R. Voor de FZR komt een één- of twee-cilinder in de plaats, maar niet op korte termijn denk ik. Eerst effe sparen. :)
Ik denk er nog ff over na. Heb je msn eventueel om er later ff over te babbelen?
Of we spreken ff af bij silverdome oid volgende week?????
 
Ik denk er nog ff over na. Heb je msn eventueel om er later ff over te babbelen?
Of we spreken ff af bij silverdome oid volgende week?????
Heb wel MSN maar heb het zelden aan, je kunt me beter mailen. (staat in m'n profiel). Bij Silverdome is ook goed trouwens, nog effe rijden voordat ik (met koekblik) op vakantie ga. :)
 
Heb wel MSN maar heb het zelden aan, je kunt me beter mailen. (staat in m'n profiel). Bij Silverdome is ook goed trouwens, nog effe rijden voordat ik (met koekblik) op vakantie ga. :)
misschien neem ik binnenkort ff contact met je op, als er iemand anders eerder is, is i uiteraard voor de 1e de beste die intresse heeft
 
Dat nou tarwe.

Gaan we een VTR kopen :?

:P

Succes met de verkoop
 
En voor Tarwetijger nog één maal troelala!

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
:Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y

:+

Succes met de verkoop!
 
Aspirant kopers!

Lees onderstaande specificaties nou nog eens aandachtig door en concludeer dat dit een buitenkans is. Een koopje! Een speld in een hooiberg, een parel tussen de zwijnen, een Katja Schuurman tussen de Erica Terpstra's, kortom een uniek aanbod.

En stel nou dat je probleemloos nog 10 jaar met deze motor rijdt (en dat zit er dik in)....dan kost deze motor je uiteindelijk in aanschaf niet meer dan € 0,40 per dag! *O* *O* *O*

Dus, niet langer aarzelen. Pak nu je telefoon en bel Tarwetijger. Doe het snel, anders is iemand je voor..... :Y

Te koop aangeboden:

Type: Yamaha FZR600
bouwjaar: 1992
kmstand: 73.000 km
Prijs: €1450,-

Staat van onderhoud:
Nieuwe ketting/tandwielen (Tsubaki)
Nieuwe banden (Pirelli Sport Demon)
Nieuwe koppelingsplaten
Remcilinder gereviseerd

Bijzonderheden:
LSL kroonplaat + enduro stuur
WP vering voor en achter
Stalen remleidingen voor en achter
Tailrisers (achterkant ong. 4 cm omhoog, momenteel niet gemonteerd)
Open LASER uitlaat, volledig systeem
Vork-beschermers
LED voltmeter
Duozit-afdekkapje

De kuipdelen zijn niet strak. De zijdelen zijn provisorisch gerepareerd en de topkuip is ingekort vanwege het andere stuur. Hierbij zijn de kuipspiegels komen te vervallen.

Incl. originele delen (kroonplaat + clipons, uitlaat, achterschokbreker en voorveren, nwe kuipruit, originele remleidingen) en werkplaatshandboeken (twee stuks, Haynes én Clymer)

(Afbeelding)

Moet die sukkel wel z'n telefoonnummer erin zetten.... B|
 
Alleen de onderdelen zijn het geld al waard!

Te koop aangeboden:

Nieuwe ketting/tandwielen (Tsubaki)
Nieuwe banden (Pirelli Sport Demon)
Nieuwe koppelingsplaten



Bijzonderheden:
LSL kroonplaat + enduro stuur
WP vering voor en achter

Stalen remleidingen voor en achter
Tailrisers (achterkant ong. 4 cm omhoog, momenteel niet gemonteerd)
Open LASER uitlaat, volledig systeem
Vork-beschermers
LED voltmeter
Duozit-afdekkapje

Incl. originele delen (kroonplaat + clipons, uitlaat, achterschokbreker en voorveren, nwe kuipruit, originele remleidingen) en werkplaatshandboeken (twee stuks, Haynes én Clymer)
:Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan