TK FZR600r met veel extra`s

Jammer dat mijn cb1 pas geleden met het vervangen van een voorpootkeerring van de bok afviel met de tank precies op een assteun voor de auto... :(

dus laat maar... |(
 
Nog iemand die de motor naar een nieuwe liefhebber probeerd te schoppen

mooooie motor! :Y

meteen nog maar ff een foto van tijden op de openbare weg


 
Kom kom, als je stoer genoeg bent om 180 te rijden, moet je ook voor de rechter durven te verschijnen dacht ik zo.
Echt iets voor mannen om daar bang van te worden... Pas op!!! hij bijt! })
 
schopvraagje: welke bluespot klauwen passen er nou wel op een FZR600R?
BTW: wil je geen losse onderdelen verkopen?
 
Ej gozerrt,
je naam veranderen in Hardekopman Leuk he?!

Is dit wat dan......Ik ben aan het lessen op een Honda dinges 600 cc. Theorie al gehaald en geslaagd voor de byzondere verrichtingen incl. back en frontwheelies ( backweelee de korteslalom dan he!).
en nou zie ik dat jij voor straks een racer wil hebben c/q maken.
Ben altijd een sleutelaar geweest, ondanks het feit dat ik 30 man in de T.D.heb zitten die het voor me kunnen doen, stijg ik liever boven mezelf uit en wil alles zelf voelen/ afstellen/verbeteren/goed tunen c/q opvoeren en mijn momentsleutel en mijn locktite en extra beveiligingen aanbrengen.

Ik moet nog een steuntje vanaf tank tot spiegels/kuipdelen links en rechts hebben.
Linker en Rechter buitenspiegel. En ( niet echt nodig bij mijn FZR600R) een shokehendeltje.

IK HEB HIER DUS IN MIJN GARAGE EEN FZR600R RACER "OMGEBOUWD" TOT ROADBIKE.
BEN AAN HET WACHTEN OP EEN SETJE SPUITBUSSEN VAN JAPPARTS OF BASF OM DE TANK EN DE BUDDYSEAT VAN DOORGAANDE STRIPING TE VOORZIEN.
COMPLETE SET RACEKUIPEN ( HAGELNIEUWE STAAT) MET EXTRA STERK RACESCHERM IN DE SCHUUR LIGGEN.
ONDANKS VEEL EXTRA WERK HEB IK DE VERGROOTTE RADIATOR VAN DE RACER LATEN ZITTEN EN HET ROADBIKEKUIPSET ZONDER DAT JE HET KAN ZIEN AANGEPAST AAN DE VERGROTE RADIATOR EN EEN VENTILATOR ERBIJ GEPLAATST.
ZO KAN ER STRAKS DE ORIGINELE KUIPSET ERAF GESCHROEFD EN ZO DE RACEKUIPSET EROP ( 4 UUR WERK). EEN UNIEKE FIETS DUS.
( p.s. nog een reserve ( zwarte tank en de nodige onderdelen zoals de carbonuitlaat en het benodigde roestvaststalen uitlaatstuk,met veren in 5 min uitwisselbaar met huidige standaard uitlaat.

ik hoef er toch niet bij te vertellen dat de remleidingen ook roestvast zijn en technovering is aangebracht, voortrein nieuw etc. etc. , want die specificaties zet ik er nog wel bij als ik hem klaar heb en te koop moet zetten van mijn vrouw, want ik mag geen 2 fietsen in de garage hebben!!!!!!!!
STOM HE?!?!!!

Waarom ik hem dan niet bij een of andere boerderij wegzet? Twee redenen:
1)De fiets is "exact" net zo hoog alsdie Honda dinges 600cc waar ik op Les en door mijn lengte "opgevouwen" op zit dus met kramp in mijn liezen te kampen krijg bij een uurtje toeren.
2)Ik heb de fiets van FZRene gekocht ( die bink is ook groot: 2m lang) ga em woensdag of donderdag halen, want die 1000 zit een stuk hoger ( jammer dat ik dan die 6e versnelling moet missen EN NOOIT de snelheid van mijn FZR600R zal kunnen evenaren ;( , maar ik kan slecht tegen kramp alsik lekker aan het toeren ben)

Iedereen leest nu mee en vraagt zich nu af: die gozer heeft zijn rijbewijs niet en lult over toeren. Tjah O-) , vroeger _O- hield ik me nog niet zo bezig met rules :]

Rijd ook al jaren wel of niet met de file mee, maar had nu 'even' tijd en gelegenheid om mijn oude motorliefde en sleutelen weer te starten; jaren geleden toen ik een poos enorme afstanden moest overbruggen ( Geertruidenberg- Maasvlakte- Rotterdam-Geertruidenberg) met een citroën DS Pallas ( omgebouwd tot gasrijder) relaxed weggezakt in het pluche kon je 'smorgens nog met 220 km/u door de Dordtsche tunnel en bij het tankstation daarna een praatje maken met die porche boys, die niet eens in de gaten hadden dat ik gas stond te tanken ( aangemeld? *O* ) _O- .
Zou binnenkort weer in een keihard afgeveerde VW-passat in de file moeten gaan staan :( . Deze jongen niet dus he!!! Al giet het sneeuwd het, nee juist DAN gaat deze bink weer met de fiets en aangezien men geen trappelfietsen op de snelweg duld moet er een motor onder hangen.

-O- ben nu moe met die 250 aanslagen /min met 2 fingers

oh jah, ik wil voor die superspecial FZR600R zoals die hier nu staat € 2636,= hebben en geen cent minder,maar dan heeft diegene die em aanschaft wel een BEEST aangeschaft.
( ......of zal ik em toch voor mijn vrouw :X verstoppen bij de boerin waar mijn caravan gestald staat.... *O* ...... _O- ...)
 
Laatst bewerkt:
_O- volgens mij is het een poging om zijn eigen fzr600r te verkopen
 
Laatst bewerkt:
_O- volgens mij is het een poging om zijn eigen fzr600r te verkopen

:+ ;( :z :? :Z *O* ja zoiets,maar dan toch ook weer liever niet . heeft alleen te maken met het gezeur van vrouw(lief). Wilem het liefst houden,maar dan moet ikvoor stalling gaaan betalen ( ze ziet me al aankomen. Zeilboot,havengeld; caravan;stallinggeld en nou weer zoiets.Het houd een keer op he zegt ze dan .het gonst al doorm'nhoofd,pfff vermoeiend.doe mij in mijn volgend leven maar een *O* -O- dansertje
 
Terug
Bovenaan Onderaan