TK: gebruikte Set Michelin Pilot Power 2CT 120/70 180/55

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kuuklai

Die hard MF'er
24 dec 2008
713
0
Rotterdam
Zoals de titel al vermeld een setje MPP 2CT in formaat 2CT 120/70 180/55.
Bandjes zijn gebruikt op 2 circuitdagjes in totaal 6 sessies. Nog genoeg profiel voor vele kilometers en rij plezier. Ze gaan weg omdat ik geen ruimte meer heb.. :)

dotcode = 4209.

€ 50,- ex verzending of ophalen in Rotterdam.

PB of mail op: kok(punt)stefan(AT)gmail(punt)com
 
Laatst bewerkt:
Ik ben heel benieuwd naar de foto's! Onder voorbehoud is het setje wat mij betreft verkocht :) (en kan ik het morgen toevallig eventueel ophalen, want dan moet ik in rotterdam zijn)
 
Laatst bewerkt:
foto
full
 
Het lijkt er op dat er nog behoorlijk wat profiel op zit! Het rubber is ook nog lekker zacht? :) Niet verkeerd afgesleten (weinig verstand van), wel een ronde band en donker opgeslagen?
Indien positief, PM me maar even je telefoonnummer, dan bel ik je direct voor een afspraak :)
 
Het lijkt er op dat er nog behoorlijk wat profiel op zit! Het rubber is ook nog lekker zacht? :) Niet verkeerd afgesleten (weinig verstand van), wel een ronde band en donker opgeslagen?
Indien positief, PM me maar even je telefoonnummer, dan bel ik je direct voor een afspraak :)

Klopt. zit veel profiel op. Banden zijn nog rond, kennen ook geen straat kilometers. Rubber is zacht en al lekker ingereden..
@YouriVLD & MikeyP vanavond ophalen kan. mijn tel doe ik zo sturen via PB.
 
Vanavond kan ik niet, kan het morgen? Ik woon namelijk niet echt in de buurt, maar morgen moet ik in Rotterdam zijn. Anders wordt het opsturen, en dan mag je gelijk je rekeninggegevens meesturen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan