TK: Geen saaie standaard ltd 454

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jonge.. wat wil je nou? Anders ga je even ergens anders spelen.

Best hartstikke zuinig geweest op de motor, denk je nou dat ik zoveel tijd en geld in die motor ga stoppen om het daarna te slopen?


vooruit dan, ik verhoog mijn bod naar....


€ 28,48

omdat sollx die foto heeft gemaakt
 
beetje jammer van die onnozele reacties mja..mag wel duidelijk zijn dat die motor niet weg gaat voor zo'n bedrag....
 
beetje jammer van die onnozele reacties mja..mag wel duidelijk zijn dat die motor niet weg gaat voor zo'n bedrag....

Je weet 't niet he...

misschien had ie z'n spaarcentjes wel bij de DSB bank en is ie nu alles kwijt

en misschien is ie dan wel heeeeeel erg blij met die € 28,48

ik probeer reib-flip ook alleen maar vooruit te helpen.... *O*
 
Je weet 't niet he...

misschien had ie z'n spaarcentjes wel bij de DSB bank en is ie nu alles kwijt

en misschien is ie dan wel heeeeeel erg blij met die € 28,48

ik probeer reib-flip ook alleen maar vooruit te helpen.... *O*


Dat doe jij dan door een foto te plaatsen met de tekst dat ik niet zuinig op me motor zou zijn? Daar schiet ik inderdaad erg veel mee op... -O-

Maar het topic blijft in iedergeval bij een paar mensen onder de aandacht. Niet bij mensen die graag een mooie ltd willen maar toch... Het zal wel om het idee gaan hé.
 
Laatst bewerkt:
Je weet 't niet he...

misschien had ie z'n spaarcentjes wel bij de DSB bank en is ie nu alles kwijt

en misschien is ie dan wel heeeeeel erg blij met die € 28,48

ik probeer reib-flip ook alleen maar vooruit te helpen.... *O*

toevallig weet ik wel dattie niet weggaat voor zo'n bedrag..mja...Vind het gewoon sneu..hij probeerd ze motor te verkope & jullie gaan onzin bedrage gooie...pff...
 
toevallig weet ik wel dattie niet weggaat voor zo'n bedrag..mja...Vind het gewoon sneu..hij probeerd ze motor te verkope & jullie gaan onzin bedrage gooie...pff...

Mja... kun je ook wel weer verwachten zonder vraagprijs als ik eerlijk moet zijn...

dan zou 't stom zijn om meteen 700 te bieden
 
Hoezo? ga je ook naar de dealer en bied je dan 25 eu?
 
Heb je de kentekenplaat en remlicht nou aan de andere kant gezet? Op jouw foto's zitten ze rechts, op de andere links
 
Klopt, Erg scherp ;)
Vorige eigenaar had hem links gedaan met dat erg mooie lampje |( . Vast gebout aan de ''kettingkast'' hierdoor kenteken etc. gescheurd, dit is allemaal vervangen. (foto was trouwens nog in de begin fase van het verbouwen)

De foto's die IK heb gepost zijn zoals de motor er nu bijstaat.
 
Laatst bewerkt:
@ karazz.. ik wilde eerst zeggen dat je een halve zool was omdat je 24 eurie had geboden B|

maar toen zag ik dat die gast de prijs heeft weg gehaalt uit de adv.

tja dan vraagt hij er ook een beetje zelf om |(

:?

Frank, mocht ik ooit mijn motor verkopen hier op MF, zou je dat dan NOOIT in het bandit-topic willen melden?

Bedankt.
(geldt ook voor de auto)

@Flip, succes.
 
500 dan, maar meer wil ik er niet voor geven, en dan wil ik eerst proefrijden en er goed tevreden over zijn.

Oke, naja de meneer die hem zojuist gekocht heeft was er tevreden over :] !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan