TK: Geen saaie standaard ltd 454

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke, naja de meneer die hem zojuist gekocht heeft was er tevreden over :] !

Woehoeeeee, *O* had ik niet zosnel verwacht flip! Zag jullie nog rijden! gehehe...Gefeli, wanneer komt de vervanger;):D enne voor hoeveel heeft hij hem gekocht:D?
 
Laatst bewerkt:
Meneer heeft hem voor €700 meegekregen. (teminste morgen na het overschrijven). Is indd erg snel gegaan! Binnen 1 dag. Had zelf gedacht dat hij in een maand of 2 weg zou gaan. :+

@G-yo, Waar zag je ons rijden dan? Eerf-Ragus&ik in de porsche of die dude en ik op de motors? Wat zei je trouwens toen je belde, was druk aan het onderhandelen ;) .
 
Meneer heeft hem voor €700 meegekregen. (teminste morgen na het overschrijven). Is indd erg snel gegaan! Binnen 1 dag. Had zelf gedacht dat hij in een maand of 2 weg zou gaan. :+

@G-yo, Waar zag je ons rijden dan? Eerf-Ragus&ik in de porsche of die dude en ik op de motors? Wat zei je trouwens toen je belde, was druk aan het onderhandelen ;) .

Nice! Uhmm die gast & jou op de motors...jij erachteraan..Stond @ AH parkeerplaats & later reed ik de wijk uit..zag ik jullie terug komen...zat in de peug...ANyway gefeli! *O*
 
Aaah, naja hij was de straat nog niet uit en toen wist hij al genoeg! Blijkbaar heb ik goed werk geleverd :+
 
Gehehe, nice!...Dus geloof dat hier een slotteke op kan? of wil je hem zelf nog ffe open houden XD?
full
 
Dankje, Ik wil hem nog even openhouden TOT hij zeker weten weg is. Opzich is het al wel in kannen&kruiken maar je weet maar nooit!
 
JUP Het is waar! Hij is echt weg :+ :o ! Dus... SLOTJE!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan