TK: Geen saaie standaard ltd 454

Status
Niet open voor verdere reacties.

Flip

MF veteraan
20 mei 2008
10.163
73
Goeden dag allen,

Deze motor is hoogst waarschijnlijk verkocht!

Omdat ik eindelijk zwaar mag (over 21 dagen *O* ) mag me geliefde motor de verkoop in.
(motor is niet geknepen :+ , heb er wel een uitdraai bij)

Het gaat hier zoals in de titel al vermeld, om een
Niet originele Kawasaki LTD 454
km. stand weet ik helaas niet.
Bouwjaar: 1986, maar pas in 94 is ze in NL op kenteken gekomen. (bijna belastingvrij!! :9 )
Woont in Lelystad in een droge schuur.

Zoals te zien op de foto's is ze motor niet helemaal standaard meer. :] Er is NIET aan het frame geprutst. Ze is gespoten in memphis bleu. Dempers zijn leeg :9~ , kortere achter veren. Wat er verder allemaal aan gebeurd is... tja foto's zeggen genoeg denk ik.

SL273094.jpg

SL273098.jpg

SL273097.jpg


Technisch is ze goed. Kort geleden zijn de volgende dingen vervangen.
(tussen nu en 500km geleden)
*voorband
*Luchtfilters
*oliefilter
*olie
*remvloeistof
*Koplamp
*achterlicht
*electra is op orde gemaakt
* nieuwe accu (geen bon van)
*nieuwe bougies (geen bon van)
*remschakelaar
*kentekenplaat
*Komt nog een nieuwe koppelingskabel op

Tja... er zijn natuurlijk ook minpuntjes.
*optisch heeft ze haar puntjes.
*achterband kan nog wel even mee maar zit er aan te komen.
*ik vind zelf dat het zadel eigenlijk nog wel beter kan.
...- Hier heb ik nog een zadel overtrek voor EN schuim.
*kan niet switchen tussen groot&klein licht. (gaat met contact aan op dimlicht)
*zit geen toeter op. (motor maakt genoeg herrie)
*tijdelijke koppelingskabel

Tja wat wil ik er voor hebben... Heb er met veel plezier aangeknutseld, en weet dat ik niet alle kosten er weer uit krijg. Dus ik zou zeggen, Doe een goed bod dan beslis ik wel wat goed genoeg is :P .

Eventueel extra, of los te koop.
*Originele stuur
*Werkplaatshandboek
*originele vering. (330mm)
 
Laatst bewerkt:
Gaat ze weg:'( Straks bennik de enige is het groepie met een chopper:'(....

Mare, hoop wel dat je een vette bike ervoor teug haalt..Zoiets als een uhhmmm oldskool gixxer, cbr ofzo....dan vinnik het wel goed:P

Anyway, succes dude! Hoop voor ej dat ej er nog wat voor vangt....
Voor belangstellenden, HIJ KLINKT HEERLIJK!
 
Met je eerste zin wek je de indruk dat deze motor als licht op het kenteken staat. Maar Rdw zegt iets anders. Heb je haar geknepen op uitdraai?

Vind het toch wel een heel mooie fiets *D
 
Met je eerste zin wek je de indruk dat deze motor als licht op het kenteken staat. Maar Rdw zegt iets anders. Heb je haar geknepen op uitdraai?

Vind het toch wel een heel mooie fiets *D


shit hé, zoveel moeite gedaan en nog wat vergeten :z Maargoed bedankt! (vind het zelf ook een erg mooie fiets, rijd erg leuk maar wil toch wat zwaarders...)


Motor is niet geknepen. Heb er overigens wel een uitdraai bij.
 
Laatst bewerkt:
Nog even een toevoeging btw...

Koppelingskabel is een poosje terug geknapt (1 maandje) zit nu een tijdelijke kabel op en de nieuwe is onderweg. Dit duurt echter wat langer dan verwacht! Maargoed, die nieuwe komt nog wel!
 
mmmm.. Dat is wel een erg aantrekkelijk bod... Krijg ik je bandit erbij! Wel zo mooi bod dan... toch?
 
whaha, naja tis een mooi openingsbod toch...
 
Tja, vind ik erg lastig... Zit aardig wat nieuw spul in/op. Maargoed heb er een hoop lol mee en aan gehad dus hoef niet alles er uit te hebben. Vandaar dat ik zat te denken aan een bedrag rond de
€800,-.

Zou eigenlijk niet weten wat zoiets nou waard is, denk wat de gek er voor geeft?

Maargoed 10.000 klinkt ook niet verkeerd! EN voor dat geld heb je wel een behoorlijk speciale LTD 454 :] *O*
 
Laatst bewerkt:
Tja, vind ik erg lastig... Zit aardig wat nieuw spul in/op. Maargoed heb er een hoop lol mee en aan gehad dus hoef niet alles er uit te hebben. Vandaar dat ik zat te denken aan een bedrag rond de
€800,-.

Zou eigenlijk niet weten wat zoiets nou waard is, denk wat de gek er voor geeft?

Ik weet 't ook niet...

Ik weet wel dat de gek er € 24,76 voor geeft...
 
Tîs wel duidelijk dat die 24,76 niet echt realistisch is toch? Anders bij deze.
 
ik vind 35 eu een prima prijs. vooral omdat de km stand onbekend is..misschien heeft ie wel 3 ton gelopen en stopt ie er straks ineens mee?
veel te grote gok voor 800 eu :Y
 
ik vind 35 eu een prima prijs. vooral omdat de km stand onbekend is..misschien heeft ie wel 3 ton gelopen en stopt ie er straks ineens mee?
veel te grote gok voor 800 eu :Y

Denk dattie dan wel wat eerder had gemerkt...Zelfs die scooters van jullie rijden denk ik geen 3 ton zonder problemen,,,..Anyway Succes met verkopen flips! duim voor je!!!
 
Jonge.. wat wil je nou? Anders ga je even ergens anders spelen.

Best hartstikke zuinig geweest op de motor, denk je nou dat ik zoveel tijd en geld in die motor ga stoppen om het daarna te slopen?
 
Laatst bewerkt:
en zo te zien ben je er ook niet echt zuinig op geweest...

[afbeelding]

ooeee.. dus als er iemand met zn motor in het zand staat.. dan gaat hij er meteen niet goed mee om????

we gaan niet allemaal zoals unruled met de motor de zandbak in :P

ik ben degene die deze foto heeft genomen... omdat ik het grappig vond dattie er niet uit kwam.. heeft niets met.. wel of niet goed met je motor omgaan te maken
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan