[Tk] Gegalvaniseerde aanhanger geschikt voor 2 motoren

Status
Niet open voor verdere reacties.

HyPeR-X

MF veteraan
20 jul 2008
3.628
0
Zutphen
Binnenkort wil ik een gesloten aanhanger aanschaffen voor het vervoer van mijn motor en spullen. Dus heb ik deze niet meer nodig.

Een 2½ jaar oude motortrailer waar twee motoren op passen (op het moment 1 goot erop i.v.m. gewichtsverdeling) De aanhanger is volledig gegalvaniseerd en heeft een betonplex plaat als bodem. Hierdoor heb je geen last van opspattend water en is het gemakkelijker om de motor vast te zetten enz. Onder de aanhanger zit een 1000KG torsieas, maar op het typeplaatje staat 750KG i.v.m. de E achter B eis. Mede hierdoor ligt de aanhanger zeer stabiel achter de auto, ook bij wat hogere snelheden! Verder is de trailer ongeremd, steunpoten aan de achterzijde, NIEUW reservewiel, neuswiel en een groot aantal bevestigingsogen.

Vraagprijs: €475,- of T.E.A.B. (aannemelijk!)

Aanhanger is te bezichtigen/op te halen in Zutphen. Foto's volgen vanavond!
 
Binnenkort wil ik een gesloten aanhanger aanschaffen voor het vervoer van mijn motor en spullen. Dus heb ik deze niet meer nodig.

Een 2½ jaar oude motortrailer waar twee motoren op passen (op het moment 1 goot erop i.v.m. gewichtsverdeling) De aanhanger is volledig gegalvaniseerd en heeft een betonplex plaat als bodem. Hierdoor heb je geen last van opspattend water en is het gemakkelijker om de motor vast te zetten enz. Onder de aanhanger zit een 1000KG torsieas, maar op het typeplaatje staat 750KG i.v.m. de E achter B eis. Mede hierdoor ligt de aanhanger zeer stabiel achter de auto, ook bij wat hogere snelheden! Verder is de trailer ongeremd, steunpoten aan de achterzijde, NIEUW reservewiel, neuswiel en een groot aantal bevestigingsogen.

Vraagprijs: €475,- of T.E.A.B. (aannemelijk!)

Aanhanger is te bezichtigen/op te halen in Zutphen. Foto's volgen vanavond!

[joke-mode]
ruilen voor een set schijven ;)
[/joke-mode]
 
Even een paar foto's:

img3090l.jpg

img3091f.jpg

img3092.jpg

img3093.jpg

img3094.jpg

img3095.jpg

img3096.jpg


Zoals je ziet is de aanhanger in goede staat, netjes gegalvaniseerd en goede bandjes eronder (reserve wiel is nog nooit gebruikt!) en de verlichting werkt ook volledig.

P.S: Weet dat er wat zand op ligt, dit is van de laatste keer crossen. Zal de aanhanger even netjes schoonmaken voor ie verkocht wordt ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan