TK GPT bandenwarmers

biv

MF'er
14 apr 2003
156
1
Nijmegen
Te koop aangeboden GPT bandenwarmers.

Fijne en degelijke bandenwarmers in goede staat, met led om de staat van het verwarmen aan te geven.

Vraagprijs 180,-.
full
 
Zelf altijd gebruikt met 190'ers. Denk dat ze ook wel op 200 passen, maar meten is weten! Zelf even band meenemen...
 
Dank voor je snelle antwoord. Ik heb deze zelf ook al en ik zoek eigenlijk een setje warmers (1 is genoeg natuurlijk) voor max 180 band.
 
Ow ok. Nou, daar passen ze in ieder geval op!

Door het elastiek sluiten ze netjes aan. Zou meer de omtrek zijn die wat minder mooi past, maar het verschil in hoogte van de band corrigeert dat weer als het goed is.

Toch? :?
 
Ik heb deze ook. Ik had ze eerst op een 195/65 band en daarmee kwamen ze tot aan de velg, nu heb ik een 180/60 en daar passen ze prima op.
 
Ow ok. Nou, daar passen ze in ieder geval op!

Door het elastiek sluiten ze netjes aan. Zou meer de omtrek zijn die wat minder mooi past, maar het verschil in hoogte van de band corrigeert dat weer als het goed is.

Toch? :?

:) Ja tuurlijk passen ze, en ook warmen ze de band wel op. Alleen warmers moeten wel aan liggen om goed hun warmte kwijt te kunnen, en niet zelf te verbranden. En dat is wel wat er gebeurt als de warmte spiralen niet in contact met het rubber van de band zijn. Je velgen moeten idd ook warm worden maar dat moet gebeuren door de warmte van de band en niet door een warmer, dat is niet goed voor de band.
En ik heb twee sets warmers geschikt voor max 200 banden, en een set vindt ik meer dan genoeg en aangezien ik met 180 achter rij op mijn racer ben ik opzoek naar warmers speciaal voor 180. Gewoon om dat het kan, en ik benieuwd ben. :)
De bredere warmers gebruik ik om als ik van de kart baan kom met mijn Supermotard. Dan leg ik de brede warmers (idd sm 160 achter) om de banden maar laat de warmers uit, en gebruik ze eigenlijk puur als isolator. :Y

Now you know. ;)
 
Ok, helder!

In ieder geval weer wat info verzameld, dank allen voor de input. Ze passen op een 180'er, 190' er, 195'er en 200 band! :t

@koper: doe er je voordeel mee! :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan