TK: GSX 1100 G '93

Dutch Steph

MF veteraan
18 mrt 2003
3.258
2
De GSX 1100 G, een stoere en comfortabele toerbuffel met prachtige Schurgers-kuip en cardan.

Aangezien we meer langzame stadsritten gaan maken, zijn we op zoek naar een lichtere motor. Vandaar dat we helaas afstand moeten doen van onze trouwe GSX1100G.

DSC00607.JPG


Bouwjaar: 1993
Km-stand: 59.500
Vraagprijs: 2000 Euro (Let op: Winterprijsje! …vind maar eens een goedkopere in vergelijkbare staat) [edit]prijs aangepast[/edit]

Kijk voor het complete verhaal op http://members.home.nl/gsx1100g

Bij de laatste onderhoudsbeurt, in februari 2005 en slechts 2500 kilometers geleden, hebben we meteen de kleppen laten stellen en de carburateurs ultrasoon laten reinigen. De motor is toen ook helemaal afgesteld op een Dynojetbank. Zie uitdraai op de website. Het blok is mooi droog en verbruikt geen olie.

Proefrit mogelijk, echter alleen voor serieuze gegadigden!
 
Laatst bewerkt:
Schopje... tevens vraagprijs aangepast. Er is overigens ook een hele leuke naked bike van te maken.
 
Okey, er is duidelijk te weinig animo.

Ik denk dat ik het advies van een aantal mensen ga opvolgen. Waarschijnlijk houden we 'm toch en halen we die dikke badkuip er vanaf. Dan maken we er een naked bike van. Hij is dan meteen lichter en wendbaarder voor in de stad. Dus als iemand leuke ideeën heeft!
 
hmmm, te weinig animo...

die dingen rijden echt lekker , het is dat ik geen geld genoeg heb.
Zou hem graag overnemen maar ja....


Nog ff doorsparen en hopen dat er nog een langs komt( of anders een pan maar die ben nog duurder)
 
Damn, deze heb ik niet eerder zien staan hier, kennelijk niet goed gekeken. :9
Hij is dus niet meer te koop :] ?
 
Inderdaad, de motor is niet meer te koop! We gaan 'm namelijk ombouwen tot zoiets:
full


Dus Modjes gooi hier maar een slotje op! :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan