Dutch Steph
MF veteraan
- 18 mrt 2003
- 3.258
- 2
De GSX 1100 G, een stoere en comfortabele toerbuffel met prachtige Schurgers-kuip en cardan.
Aangezien we meer langzame stadsritten gaan maken, zijn we op zoek naar een lichtere motor. Vandaar dat we helaas afstand moeten doen van onze trouwe GSX1100G.
Bouwjaar: 1993
Km-stand: 59.500
Vraagprijs: 2000 Euro (Let op: Winterprijsje! …vind maar eens een goedkopere in vergelijkbare staat) [edit]prijs aangepast[/edit]
Kijk voor het complete verhaal op http/members.home.nl/gsx1100g
Bij de laatste onderhoudsbeurt, in februari 2005 en slechts 2500 kilometers geleden, hebben we meteen de kleppen laten stellen en de carburateurs ultrasoon laten reinigen. De motor is toen ook helemaal afgesteld op een Dynojetbank. Zie uitdraai op de website. Het blok is mooi droog en verbruikt geen olie.
Proefrit mogelijk, echter alleen voor serieuze gegadigden!
Aangezien we meer langzame stadsritten gaan maken, zijn we op zoek naar een lichtere motor. Vandaar dat we helaas afstand moeten doen van onze trouwe GSX1100G.
Bouwjaar: 1993
Km-stand: 59.500
Vraagprijs: 2000 Euro (Let op: Winterprijsje! …vind maar eens een goedkopere in vergelijkbare staat) [edit]prijs aangepast[/edit]
Kijk voor het complete verhaal op http/members.home.nl/gsx1100g
Bij de laatste onderhoudsbeurt, in februari 2005 en slechts 2500 kilometers geleden, hebben we meteen de kleppen laten stellen en de carburateurs ultrasoon laten reinigen. De motor is toen ook helemaal afgesteld op een Dynojetbank. Zie uitdraai op de website. Het blok is mooi droog en verbruikt geen olie.
Proefrit mogelijk, echter alleen voor serieuze gegadigden!
Laatst bewerkt: