TK GSX-R 600 K5 anniversary edition €7800

Status
Niet open voor verdere reacties.
nog steeds te koop joh?

pffft zijn alweer aardig wat staatsloterij kansjes geweest, maar geen winst helaas....
had ie niet beter dat ding in augustus ad dealer kunnen verkopen?

t blijft een prachtfiets....

succes en een dubbeldriedubbelsuperschopje *O*
 
nog steeds te koop joh?

pffft zijn alweer aardig wat staatsloterij kansjes geweest, maar geen winst helaas....
had ie niet beter dat ding in augustus ad dealer kunnen verkopen?

t blijft een prachtfiets....

succes en een dubbeldriedubbelsuperschopje *O*


Ja inderdaad nog steeds te koop....

En aan de dealer verkopen komt haast overeen met je geld gewoon ergens in de sloot dumpen. De dealer geeft er niks voor terug, maar zet hem vervolgens weer voor 9 mille te koop zonder er verder naar gekeken te hebben.....

Even hopen op betere tijden hier! :)
 
Ja inderdaad nog steeds te koop....

En aan de dealer verkopen komt haast overeen met je geld gewoon ergens in de sloot dumpen. De dealer geeft er niks voor terug, maar zet hem vervolgens weer voor 9 mille te koop zonder er verder naar gekeken te hebben.....

Even hopen op betere tijden hier! :)

ach wil je bij deze wel een exclusieve aanbieding doen, jij krijgt van mij een honda vfr400 r , nc24 uit 1988, met 90000 km op de teller, 500 euro, een krat bier en uhh.... een lach.

en dan krijg ik van jou de motor die jij aanbied.

beter dan id sloot toch?
 
Ziet er super uit man!!!

Succes met de verkoop, even een vraagje is die blauwe striping op de velgen ook standaard?
 
Ziet er super uit man!!!

Succes met de verkoop, even een vraagje is die blauwe striping op de velgen ook standaard?


Mooi fietske inderdaad! Daar kun je best mee aankomen :)

Die striping is niet standaard

En ik zei nog tegen hem "zet hem nou op tijd binnen vandaag :)"

bild0175snowly4.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ben serieus. Hoef niet te komen kijken. Weet hoe een Anni eruit ziet. En wil best komen kijken maar dan moet de prijs voor mij goed zijn. Dus vandaar. Graag tegenbod
 
kicker de kick,


Man, man, duurt wel belachelijk lang..... dacht dat deze wel weg zou zijn. Zag laatst ook al een andere motor die hier nog steeds te koop staat......

weg = weg lijkt me een betere optie ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan