TK: GSX-R 750w 1995

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mistica

MF veteraan
2 jun 2003
3.146
0
in de buurt van Amsterdam
Na twee jaar heel veel plezier aan deze motor beleeft te hebben (en heel hard gespaard te hebben) wordt het weer tijd voor wat nieuwers/anders...

Dus ik biedt mijn GSX-R 750 uit 1995 te koop aan..
vraagprijs € 2.800,00

NIEUWE VRAAGPRIJS: € 2.500,-- € 2.000,--

Km stand: 61.800

Motor start altijd, rijdt heerlijk, motorisch goed in orde.
Op verzoek ook een tweetal dyno uitdraaien beschikbaar..

Recent vernieuwd:
Voorband BT 014 (100%)
Achterband BT 014 (90%)
Kettingset (100%)

Goed onderhouden motorfiets, helaas met lichte valschade door omvallen van de motorfiets.

Opties:
Stalen remleidingen Goodridge
K&N luchtfilter
Kleine knippers voor

Voor meer info mail me op: b.alsemgeest apeding chello.nl / bel me: 06 172 48 221


full
 
Laatst bewerkt:
als ik thuis ben zal ik ff mijn mail checken, ik was vergeten een advertentie van mijn gsxr die ik vorig jaar verkocht heb weg te halen, miscchien is dit wel wat voor hem.
 
wat lees ik nou Brenda... gaat ie eruit...

kben benieuwd wat ervoor in de plaats komt...

mensen, mooie fiets voor een mooie prijs en van een zeer vriendelijke dame... *O*

succ6 met de verkooop...
 
Ik rijd zelf alweer bijna een jaar op eenzelfde GSX-R750W (model 94, kenteken 95, 41.000km) Door mijn goede ervaringen ben ik zeer te spreken over deze fiets en verdient ie wel een schop omhoog. (Starten-->lopen, geen gezeur, heerlijk)

Heb je de velgen een keer laten doen? De originele velgen zijn volgens mij paars.
De velgen van mijn 750W vertonen namelijk wat gebruikssporen en moeten eigenlijk ook een keer gepoedercoat worden.

Uit nieuwsgierigheid, wat scoort je fiets aan koppel en vermogen op de testbank?
Compliment verder, hij ziet er netter uit dan die van mij!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan