[TK] GSX-R750 K7

Mr. Joda

MF'er
31 dec 2003
69
0
Haarlem
Verkocht!

Wegens beëindigen van mijn hobby bied ik mijn GSX-R750 K7 aan.

Historie:

- 2007 Suzuki European Cup
- 2008-2009 KNMV cup
- 2010-2012 circuitdagen (door mijzelf)

Motor heeft de volgende opties:

- Ohlins stuurdemper
- Ohlins voorveren
- Ohlins achtershock
- Domino speedgas
- LighTech rem/schakelset
- LighTech snel tanksluiter
- Full Arrow Racing Exhaust system incl GP demper
- Boss carbon GP-1 einddemper (gemonteerd vanwege geluidseisen)
- Body carbon beschermkappen, achterbrug, frame, etc
- Crash Pads
- Carbon spatborden voor en achter
- Benzineaftapsysteem
- Quickshifter (zonder boordcomputer)
- Beide sleutels aanwezig
- Aantal reserve kuipdelen, waaronder compleet zitje.

Motorbokken en nog wat reserve spul.

Motorblok en versnellingsbak zijn in 2011 gereviseerd door Swen Jenik. Bon en vermogensuitdraai aanwezig.
Motorblok is verder niet getuned!

Dit jaar heb ik een lowsider gemaakt, daarna de beschadigde kuipdelen vervangen. Vandaar de nog witte onder- en topkuip.


IMG_3020.JPG


IMG_3019.JPG


IMG_3023.JPG


IMG_3022.JPG


IMG_3021.JPG


IMG_3025.JPG
 
Laatst bewerkt:
Hoi mr. Joda,
Kun je wat meer over de historie vertellen?
Wat is er aan het blok gereviseerd? Hoeveel km. is er na de rev. mee gereden?
Hoeveel heeft hij totaal gelopen?
Zijn er nog grote beschadigingen zichtbaar/aanwezig?
Stuur me anders een Pb, staat die van jou aan?
Gr. Paul
 
De motor heeft de eerste 4 jaar zonder km teller gereden. Swen heeft deze tijdens de revisie in 2011 gemonteerd. Aantal km's van vorige eigenaren weet ik dus niet.

De schade ontstaan tijdens de lowsider was voornamelijk door een andere motor die tegen mijn motor aanreed toen deze stil lag.

Bovenkuip, kuipsteun, beugeltje voor remreservoir en de cockpit lag in stukken met de km stand sinds de revisie daarin.

Deze zijn allemaal vervangen en er zit een tweedehands cockpit in. Deze km stand komt dus niet overeen met de werkelijkheid.

Ik heb sinds de revisie z'n 10 circuitdagen gedaan. Ik rijd dan maximaal 250 km per dag. Op een goede droge dag. Toch zaten hier veel afgelaste sessies en regensessies bij. Maar ik kom dan op ongeveer 2500 km sinds de revisie maximaal. Voor de revisie heb ik in 2010 ook 10 sesies gereden.

Verder is de tandwielverhouding aangepast, kleiner voor en groter achter. Km weergave geeft dus sowieso ongeveer 15% teveel aan.

Met deze verhouding kom ik op de veenslang in Assen net boven in zijn 6, op Zandvoort haal ik net zijn 6 en in Hockenheim tot aan de toerenbegrenser van zijn 6.

Bij de revisie zijn de veringen geserviced voor en achter inclusief nieuwe voorvorkkeering.

Vervangen onderdelen:

- Pakkingen
- Drijfstangbout 8x
- Krukaslager 10x
- Drijfstanglager 8x
- Koppelingsplaat 9x
- 6 tandwielen uit de versnellingbak
- valve retainer 16x
- klepspie 32x

Daarna heeft Swen hem weer helemaal lekker afgesteld en had hij daarna 136,93 pk op het achterwiel. Hij was daar best tevreden over voor een niet getuned blok :)

Elke 3 circuitdagen vervang ikzelf de olie en het oliefilter.

Op dit moment heeft hij geen grote schades. De Bos demper heeft krassen, maar is niet lek.

De banden zijn Pirelli Superbike Pro's. Ik heb 2 dagen op de huidige set gereden. Achter doe ik meestal 4 en voor 6 dagen. De superbike pro's zijn harde slicks. Ik heb nog de oude set liggen, dus je kan zien hoe ze er dan vanaf komen.
Er zit ook nog een set gebruikte Michelin Pilot Power banden bij. Deze liet er omleggen als de baan nat was.

Bij regen ben ik nooit de baan op geweest.

Als jullie nog meer vragen hebben hoor ik het graag. En als je me een mail stuurt kan ik een foto van de revisie bon sturen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan