Verkocht!
Wegens beëindigen van mijn hobby bied ik mijn GSX-R750 K7 aan.
Historie:
- 2007 Suzuki European Cup
- 2008-2009 KNMV cup
- 2010-2012 circuitdagen (door mijzelf)
Motor heeft de volgende opties:
- Ohlins stuurdemper
- Ohlins voorveren
- Ohlins achtershock
- Domino speedgas
- LighTech rem/schakelset
- LighTech snel tanksluiter
- Full Arrow Racing Exhaust system incl GP demper
- Boss carbon GP-1 einddemper (gemonteerd vanwege geluidseisen)
- Body carbon beschermkappen, achterbrug, frame, etc
- Crash Pads
- Carbon spatborden voor en achter
- Benzineaftapsysteem
- Quickshifter (zonder boordcomputer)
- Beide sleutels aanwezig
- Aantal reserve kuipdelen, waaronder compleet zitje.
Motorbokken en nog wat reserve spul.
Motorblok en versnellingsbak zijn in 2011 gereviseerd door Swen Jenik. Bon en vermogensuitdraai aanwezig.
Motorblok is verder niet getuned!
Dit jaar heb ik een lowsider gemaakt, daarna de beschadigde kuipdelen vervangen. Vandaar de nog witte onder- en topkuip.
Wegens beëindigen van mijn hobby bied ik mijn GSX-R750 K7 aan.
Historie:
- 2007 Suzuki European Cup
- 2008-2009 KNMV cup
- 2010-2012 circuitdagen (door mijzelf)
Motor heeft de volgende opties:
- Ohlins stuurdemper
- Ohlins voorveren
- Ohlins achtershock
- Domino speedgas
- LighTech rem/schakelset
- LighTech snel tanksluiter
- Full Arrow Racing Exhaust system incl GP demper
- Boss carbon GP-1 einddemper (gemonteerd vanwege geluidseisen)
- Body carbon beschermkappen, achterbrug, frame, etc
- Crash Pads
- Carbon spatborden voor en achter
- Benzineaftapsysteem
- Quickshifter (zonder boordcomputer)
- Beide sleutels aanwezig
- Aantal reserve kuipdelen, waaronder compleet zitje.
Motorbokken en nog wat reserve spul.
Motorblok en versnellingsbak zijn in 2011 gereviseerd door Swen Jenik. Bon en vermogensuitdraai aanwezig.
Motorblok is verder niet getuned!
Dit jaar heb ik een lowsider gemaakt, daarna de beschadigde kuipdelen vervangen. Vandaar de nog witte onder- en topkuip.
Laatst bewerkt: