TK. gsxr srad `98

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tokiko

MF veteraan
30 jan 2005
4.242
0
aangezien een vriend van me zijn motor gaat verkopen, post ik voor hem hier ook nog een advertentie, je weet immer maar nooit ...
dus niet bij mij komen voor alle info graag, bvd

Type: GSX-R 600 SRAD
Kleur: Zwart/grijs
Bouwjaar: 1998
Kilometerstand: 26606 Km
Cilinder inhoud: 600 CC
Vermogen: 81 kW
Cilinders: 4
Massa: 180 kg

Deze motor heb ik gekocht in het voorjaar van 2005 bij een gerenommeerde Suzuki importeur. Hij is oorspronkelijk geimporteerd uit Italië.

Banden zijn in goede staat, olie ververst en tevens nieuwe accu geinstalleerd. Verder verkeert deze motor in goede staat!
Er zit een andere org. einddemper op, omdat diegene op de foto zichtbaar is, niet meer mooi was.
Van het duokapje is een hoekje af en 1 rubbertje weg, dus deze sluit nu niet meer zo mooi aan op de rest van de motor, maar komt niet los tijdens het rijden.

Te koop aangeboden i.v.m. beëndiging hobby.
voor verdere intresse/ vragen : graag bellen op 06-46218398 T. van de Veer.
verkoopprijs 4250 euro, of doe een goed bod

* 1 van de 3 foto`s
full
 
Laatst bewerkt:
Schönes fiets,
heeft die vriend ook totaal niet over prijs gehad? Is namelijk fijn te weten wat iemand voor zn fiets vraagt......
BTW.....nog ff reclame maken voor onze fiets thuis:
TK: Kawasaki ZR 7 S
(kon t niet laten aangezien ie staat weg te stoffen '(
 
Laatst bewerkt:
was nog niet helemaal klaar :+ .....had even nog wat meer tussendoor, maar voor zover ik weet, staat alles r nu wel in ;)
 
in 5 uurtjes tijd al meer dan 100 mensen die hier naar gekeken hebben, is t echt zo`n gewilde fiets dan ????? .... koelere, dan heb ik d mijne te vroeg en te goedkoop verkocht '( ... maarja, heb r nu wat mooiers voor in d plaatst, dus ja ....
 
ja kijkers genoeg hier op MF,nu nog kopers,dat word een stuk lastiger,wel een mooie fiets bui the wee ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan