TK: Honda CBF600s 2004

R6-driver

Die hard MF'er
1 apr 2005
465
0
Ooigem
Mijn ma verkoopt haar motor omdat ze rugklachten heeft en dokter raad haar aan om nie teveel meer te rijden, het zou door de schoken zijn. Dus met spijt in haar hart gaat gij weg. De moto is gekocht geweest in belgie bij een dealer, maar die heeft die motor uit holland gehaald, want hij is geen officiele honda dealer. Er zijn papieren bij dat de motor uit holland komt. De motor is nieuw gekocht geweest en heeft 6926km, er zijn 2 valtoppen op en voor de rest staat gij nog standard, hier paar piccies. Ze zou er graag nog 5.100€ voor hebben.

14620182-honda-cbfsa-600.jpg


14620182_1-honda-cbfsa-600.jpg


:W
 
:Z handelaartje ofzo :? dacht dat ik al meer van die vreemde biedingen heb gezien :?
:^

Wat een aap, kan die niet normaal bieden? Maar ik zie kansen: Ik zet mijn motor voor 10.000 euro te koop, hij bied meteen 1500 euro lager en verkoop de motor aan hem. Hij lekker genaait in zn kont en ik kan pootjebaden in het geld :)
 
€ 3600,- wil ik er voor geven, afhankelijk van welke plaats.

:W

Mooie motor, jammer dat ze hem weg moet doen -O- . Enneuh, wát een bod zeg, alsof iemand daar in trapt. Da's hetzelfde als wat ik nog voor mijn motor van 1998 heb betaald, oftewel, zoek wat anders!

Zow, da's weer gezegd... Succes met verkopen!
 
Gelukkig reageert de TS wel normaal! :}
Is maar een bod TS hoeft er niet op in te gaan! |(
 
:W

Mooie motor, jammer dat ze hem weg moet doen -O- . Enneuh, wát een bod zeg, alsof iemand daar in trapt. Da's hetzelfde als wat ik nog voor mijn motor van 1998 heb betaald, oftewel, zoek wat anders!

Zow, da's weer gezegd... Succes met verkopen!

Het gaat hier over ene belgische motor dus niet vergelijkbaar! :z
 
Terug
Bovenaan Onderaan