6 jaar deze fiets in bezit gehad en met plezier bereden.
Reden verkoop is dat ik besloten heb het op een 600 te willen proberen mocht ik m kwijtraken.
Raak ik m niet kwijt dan rijd ik er gewoon nog een jaartje mee door
Geschiedenis:
Ter info, in mijn bezit iedere 4 dagen of jaar is altijd olie en filter vervangen.
In 2006 opgebouwd door Ten Kate
In 2009 seizoen wedstrijden gereden in de ZAC
In 2010 Enkele dagen KNMV cup
In 2011 stil gestaan
In 2012 door mij gekocht van een oud mfér 4 circuitdagen gereden
In 2013 4 circuitdagen
In 2014 stil gestaan
In 2015 2 circuitdagen
In 2016 5 circuitdagen Vering geserviced bij Ten Kate en testbank run laten doen
In 2017 6 circuitdagen
In principe na 30 augustus (of iemand moet 'm heel graag willen) beschikbaar
De motorfiets heeft de volgende specs
Rijwielgedeelte:
- WP gesloten cartridge
- WP achtershockbreker
- WP stuurdemper
- Ten Kate Racing rem/schakelset
- Domino XM2 snelgas;
- Mizu Tailriser
- Stalen remleidingen
- Braking Wave remschijven voor/achter
- SBS dual sinter remblokken
- Tsubaki 520 Sigma-2 XRG ketting (nieuw, preventief vervangen 3 dagen mee gereden)
Motorisch:
- HRC kabelboom
- HRC ECU
- Arrow uitlaatsysteem (geen problemen op assen)
- STM Slipper Clutch (190kg veer vorig jaar nieuwe koppelingsplaten)
- STM koppelingscilinder
- Ten Kate Racing (HM) QuickShifter
- 168 pk aan het achterwiel op de testbank bij Ten Kate (uitdraai aanwezig)
Overig:
- Lightech remhendel/versteller
- Lightech tankdop
- Explosafe in de tank
- Haakse ventielen
- Carbon blokbescherming
- Valdoppen
Inbegrepen bij de koop:
- Diverse reserve onderdelen
- Nieuwe olie + filter
- Handboek TKR
- Haynes werkplaats handboek
Prijs motorfiets: € 4000,-
Optioneel:
Prijs Extra set velgen € 600,- voorvelg heeft gloednieuwe ongebruikte Braking remschijven gemonteerd.
Video's te bekijken op
schakelfreak
Foto's
Reden verkoop is dat ik besloten heb het op een 600 te willen proberen mocht ik m kwijtraken.
Raak ik m niet kwijt dan rijd ik er gewoon nog een jaartje mee door
Geschiedenis:
Ter info, in mijn bezit iedere 4 dagen of jaar is altijd olie en filter vervangen.
In 2006 opgebouwd door Ten Kate
In 2009 seizoen wedstrijden gereden in de ZAC
In 2010 Enkele dagen KNMV cup
In 2011 stil gestaan
In 2012 door mij gekocht van een oud mfér 4 circuitdagen gereden
In 2013 4 circuitdagen
In 2014 stil gestaan
In 2015 2 circuitdagen
In 2016 5 circuitdagen Vering geserviced bij Ten Kate en testbank run laten doen
In 2017 6 circuitdagen
In principe na 30 augustus (of iemand moet 'm heel graag willen) beschikbaar
De motorfiets heeft de volgende specs
Rijwielgedeelte:
- WP gesloten cartridge
- WP achtershockbreker
- WP stuurdemper
- Ten Kate Racing rem/schakelset
- Domino XM2 snelgas;
- Mizu Tailriser
- Stalen remleidingen
- Braking Wave remschijven voor/achter
- SBS dual sinter remblokken
- Tsubaki 520 Sigma-2 XRG ketting (nieuw, preventief vervangen 3 dagen mee gereden)
Motorisch:
- HRC kabelboom
- HRC ECU
- Arrow uitlaatsysteem (geen problemen op assen)
- STM Slipper Clutch (190kg veer vorig jaar nieuwe koppelingsplaten)
- STM koppelingscilinder
- Ten Kate Racing (HM) QuickShifter
- 168 pk aan het achterwiel op de testbank bij Ten Kate (uitdraai aanwezig)
Overig:
- Lightech remhendel/versteller
- Lightech tankdop
- Explosafe in de tank
- Haakse ventielen
- Carbon blokbescherming
- Valdoppen
Inbegrepen bij de koop:
- Diverse reserve onderdelen
- Nieuwe olie + filter
- Handboek TKR
- Haynes werkplaats handboek
Prijs motorfiets: € 4000,-
Optioneel:
Prijs Extra set velgen € 600,- voorvelg heeft gloednieuwe ongebruikte Braking remschijven gemonteerd.
Video's te bekijken op
schakelfreak
Foto's
Laatst bewerkt: