TK: Honda CBR 600F 1997

Status
Niet open voor verdere reacties.

HoYa

Die hard MF'er
4 nov 2002
548
0
arnhem
ivm beeindiging hobby te koop een zeer mooie CBR 600F van het bouwjaar 1997. kmstand: 44000 (is dus ongeveer 3600 km per jaar).
Motor is in absolute nieuwstaat en heeft een grote beurt gehad, is voorzien van nieuwe voor en achterband (Michelin Pilot Power) en nieuwe ketting en tandwielen.
De sound word geproduceerd door Leo Vince.


prijs: 3200,- euro

voor meer info: estelle109@hotmail.com ;)
full
 
Laatst bewerkt:
ivm beeindiging hobby te koop een zeer mooie CBR 600F van het bouwjaar 1997. Motor is in absolute nieuwstaat en heeft een grote beurt gehad, is voorzien van nieuwe voor en achterband (Michelin Pilot Power) en nieuwe ketting en tandwielen.
De sound word geproduceerd door Leo Vince.


prijs: 3200,- euro

voor meer info: estelle109@hotmail.com ;) [afbeelding]



damn die is nooit gebruikt....


tip je vergeet de km stand .... ;)
 
Leuke motor! Heb eventueel wel interesse in je leovince uitlaat, de motor heb ik namelijk al :) Heb dan evt. wel een originele uitlaat als inruil. Tevens een kickje *O*
 
@Robin: De uitlaat verkoop in niet los, die hoort gewoon bij de bike ;) Maar ik raad je aan om een Leovince te kopen, want de sound is erg bruut :+
 
@Robin: De uitlaat verkoop in niet los, die hoort gewoon bij de bike ;) Maar ik raad je aan om een Leovince te kopen, want de sound is erg bruut :+

Haha ja idd, maar ik dacht misschien kan ik wel een 2e hands scoren :) Als je nog van gedachten veranderd moet je het me maar laten weten. Welke uitvoering heb jij? Aluminium of Titanium?
 
Ik heb dezelfde, en kocht hem ook bij ongeveer 40.000 km. Intussen staat er 100.000 km op de teller en still going.

Goeie harde fiets, en erg mooi onderhouden, zo te zien, want die van mij heeft meer gebruikerssporen.

dus:
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan