TK: Honda CBR 600F 1999 Geel/Blauw 7800km

Bjorn1974

Rookie
5 feb 2008
20
0
Te koop aangeboden : Leuke motor voor nog jaren rij plezier.

Door persoonlijke omstandigheden maak ik te weinig gebruik van mijn motor en wil hem daardoor helaas de deur uit doen.

Bouwjaar 1999
Kilometerstand 7800

Op de motor zit aan de linkerzijde wel wat lichte schuifschade doordat ik in de winter met wegrijden onderuit ben gegleden.

De kuip bestaat uit 4 delen :
Voorkant (met vaste richting aanwijzers), geen schade.
2 Zij panelen, hiervan is de linker licht geschaaft, de rechter niet
Achterzijde, deze is aan de linkerkant ook licht geschaaft.
(zie foto, de nieuwprijs van dit paneel en de achterzijde samen is rond de 700 euro.)

Ik wil graag rond de 4200 euro hebben voor deze motor.





full
 
Ik heb die van mij (precies hetzelfde!) vandaag opgehaald :)

Ik denk Raisk dat met deze km stand weinig versleten is :) wel vraag ik me af of de accu nog wel goed is
 
De motor staat binnen in een parkeer garage.

De accu is nieuw, althans nu 3 maanden oud en ik heb deze uit de motor gehaald en laadt hem eens in de maand bij.
 
Oh ja, de staat van de banden is okay .... ben zelf niet z'on scheurder geweest ook :P

Trouwens, de motor heeft niet een lange periode stil gestaan ofzo.
 
*lol* nee geen honderden meters, alhoewel ... mijn werk zit op 3 km afstand ofzo .. dus vaak ging ik op de motor als het weer lekker was. Maar er waren ook periode's bij dat hij een paar weken heeft stil gestaan. (lees week of 8) vandaar dus ook dat er nu een nieuwe accu in zit.

Met de geen langere periodes stil staan bedoelde ik dus maanden enzo.. :)

Ik neem er gewoon de tijd niet meer voor om stukken te gaan rijden, op de momenten dat ik het te druk heb, rij ik meestal eens in de 3 weken een paar rondjes rond het blok waar ik woon. Alleen maak ik gewoon te weinig gebruik van de motor en dat vind ik zonde. Maak er liever iemand anders blij mee en mezelf doordat ik weer een paar centjes extra in mijn zak heb.

De volgende motor die ik zelf koop word ook geen racer meer, maar ik zit meer te denken aan een tour motor. Alleen wordt dat over een paar jaar, voorlopig komt het er toch niet van.
 
Laatst bewerkt:
Als je deze overigens niet snel kwijt ben, dan vreet ik mijn schoen (chocolade schoen) op
 
*haha* ja inderdaad, het is nogal stoffig daar in die garage *zucht*
 
Laatst bewerkt:
Oh btw, mocht er iemand zijn die interesse heeft. .. een berichtje kan maar bellen mag ook
 
Laatst bewerkt:
Schade motor :N Haal er maar eens 500e af en breng m terug in goede staat, dan mag je nog blij wezen dat je m kan verkopen ;)
 
Ik ben best bereid er een paar honderd af te halen, maar terug brengen in goede staat moet de nieuwe eigenaar zelf doen :)
 
Maar inderdaad, er zit wat schade aan door een glijpartij, de motor is echter verder in goede staat en buiten de eeuwig zonde krassen, is de motor technisch in een goede staat.
 
Ik ben in 2006 uitgegleden, de motor is daarna bij de garage geweest om hem na te kijken, er zijn toen ook een paar dingen vervangen, waaronder de voorkant kuip omdat er een richting aanwijzer was uitgebroken.

Deze glij schade heb ik toen laten zitten ..
 
Een 1999 model in uitstekende staat zal ong 4200 op moeten brengen, wellicht nog minder vanwege de weinige extra's. Had ook een 600f uit 2000 met wat schade, veel extra's, opgelapt en voor minder dan 4000 verkocht, had ook haast :P
 
Ja, maar hij heeft nu wel als voordeel zijn km-stand. Ding is super weinig gebruikt
 
Dank je wel TicTac :P

Ik zou graag wat extra foto's zetten, de schade die erop zit valt mee...

Kijk toen ik ben gevallen zat er wel iets meer schade op dan natuurlijk een kras op die twee delen van de kuip.

Hij heeft in de garage gestaan en de werkplaats daar heeft toen de voorkan kuip vervangen, hand greep links vervangen en voetsteun etc etc...

Maar omdat ik de schrik er goed in had zitten heb ik die twee delen niet laten vervangen, voor het rijden maakte het niets uit en ik was bang dat als ik weer ging, dat ik die 700 kwijt was lol ..

Gelukkig is die "nog een keer" er nooit van gekomen .. *knock on wood*
 
Laatst bewerkt:
Born,

Zou je de extra foto's ook op het forum kunnen neerzetten ? Heb je nog bonnen/facturen van de garage die de schade hersteld heeft en waar is de motor op te halen ? (Je woont in Den haag zag ik in je profiel)
 
Lol en ik zeg zoals de waard is ... mocht ik ooit een motor kopen, dan niet van jou Eskoemana *lol*
 
Terug
Bovenaan Onderaan